Hoe zou de wereld eruitzien als kinderen uit de piemels komenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:03 schreef Ketchupknul het volgende:
Jij bent uit haar kut gekomen, nu staan jullie quitte.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:03 schreef Zero17 het volgende:
Moet je ook een pyjama/joggingsbroek aandoen die je niet naar beneden hoeft te trekken maar gewoon de voorkant een stukje omlaag houden, zodat je je blanke boa snel weer in zijn nest kan laten glippen bij een noodgeval.
Dat vraag ik mij dikwijls af.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:05 schreef Bomil het volgende:
[..]
Hoe zou de wereld eruitzien als kinderen uit de piemels komen
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:06 schreef ThaRock101 het volgende:
ach het kan nog erger, ik ben een keer betrapt op mijn werk.
Moet je ook een pyjama/joggingsbroek aandoen die je niet naar beneden hoeft te trekken maar gewoon de voorkant een stukje omlaag houden, zodat je je blanke boa snel weer in zijn nest kan laten glippen bij een noodgeval.
Jij zit gewoon achter je buro te fappen op je werk?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:06 schreef ThaRock101 het volgende:
dude, je maakt een grap hoop ikquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:06 schreef ThaRock101 het volgende:
Waarom?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:08 schreef ukga het volgende:
[..]
dude, je maakt een grap hoop ik___!
nee op zen kantoor en iemant onder zijn funcie kwam binnen en riep de restquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:08 schreef Document1 het volgende:
[..]
Jij zit gewoon achter je buro te fappen op je werk?
Ik las blanke SOAquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:03 schreef Zero17 het volgende:
Helpen? Ze heeft TS laten voelen dat fappen slechts het begin is.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:04 schreef Document1 het volgende:
Hielp ze net even zoals een goede moeder behoort te doen?
Morgen? De komende dagen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
dat wordt wel even ongemakkelijk morgen bij het ontbijt en het diner...
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Pics van je moeder zodat wij ook kunnen fappen.
iedereen doet dat toch wel eens? pffffquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:08 schreef Document1 het volgende:
[..]
Jij zit gewoon achter je buro te fappen op je werk?
Jij gaat je altijd eerst omkleden voor het afberen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:03 schreef Zero17 het volgende:
wquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Het is pas echt erg als je aan het fappen bent en hijgend klaargekomen om op dat moment te ontdekken dat er een dampend kopje thee op je nachtkastje staat.
Of spuit ejaculeert op het moment dat je moeder binnenkomt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Het is pas echt erg als je aan het fappen bent en hijgend klaargekomen om op dat moment te ontdekken dat er een dampend kopje thee op je nachtkastje staat.
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:28 schreef Brombaard het volgende:
[..]
Jij gaat je altijd eerst omkleden voor het afberen?
Door wie een collega ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:06 schreef ThaRock101 het volgende:
lal wat.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:36 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Of spuit ejaculeert op het moment dat je moeder binnenkomt.
Zoiets:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:30 schreef Pietverdriet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat betreft TS: gelukkig was het je eigen moeder..Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Ik denk naar allebeiquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:45 schreef 045represent het volgende:
Ts, keek je moeder naar je lul of naar je beeldscherm?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:45 schreef 045represent het volgende:
Ts, keek je moeder naar je lul of naar je beeldscherm?
daar moeten meer moeders voorbeeld aan nemenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:48 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik heb mijn oudste ook wel eens achter de pc betrapt, dan kijk ik even geniepig lachend en hij rolt met z'n ogen van: "Fuck" en that's it.
Blij dat het een gezonde jongen is, zeg maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |