Hoe zou de wereld eruitzien als kinderen uit de piemels komenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:03 schreef Ketchupknul het volgende:
Jij bent uit haar kut gekomen, nu staan jullie quitte.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:03 schreef Zero17 het volgende:
Moet je ook een pyjama/joggingsbroek aandoen die je niet naar beneden hoeft te trekken maar gewoon de voorkant een stukje omlaag houden, zodat je je blanke boa snel weer in zijn nest kan laten glippen bij een noodgeval.
Dat vraag ik mij dikwijls af.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:05 schreef Bomil het volgende:
[..]
Hoe zou de wereld eruitzien als kinderen uit de piemels komen
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:06 schreef ThaRock101 het volgende:
ach het kan nog erger, ik ben een keer betrapt op mijn werk.
Moet je ook een pyjama/joggingsbroek aandoen die je niet naar beneden hoeft te trekken maar gewoon de voorkant een stukje omlaag houden, zodat je je blanke boa snel weer in zijn nest kan laten glippen bij een noodgeval.
Jij zit gewoon achter je buro te fappen op je werk?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:06 schreef ThaRock101 het volgende:
dude, je maakt een grap hoop ikquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:06 schreef ThaRock101 het volgende:
Waarom?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:08 schreef ukga het volgende:
[..]
dude, je maakt een grap hoop ik___!
nee op zen kantoor en iemant onder zijn funcie kwam binnen en riep de restquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:08 schreef Document1 het volgende:
[..]
Jij zit gewoon achter je buro te fappen op je werk?
Ik las blanke SOAquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:03 schreef Zero17 het volgende:
Helpen? Ze heeft TS laten voelen dat fappen slechts het begin is.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:04 schreef Document1 het volgende:
Hielp ze net even zoals een goede moeder behoort te doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |