wie doog ig dat?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:47 schreef Softfeel het volgende:
tuurlijk kun je er ook in voeg je ui maar toe haha
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:50 schreef Tassiepassie het volgende:
zooooo OP en Wiki ook weer up to date
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:47 schreef Ivo1986 het volgende:
Hoezo luie mannen
Enne die foto's mag je zelf misschien wel eens maken
Hmmquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
leuk,dan maak ik een levend fruitbuffet van je voor tijdens het kwartetten
Oh, ik heb het zelf net ook aangepastquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:59 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Oh, ik heb het zelf net ook aangepast
Dat is klotequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een kutnacht
Wat een kutochtend
Wat een kut koppijn
Wat een kutritme
Dit word een fijne dag
Volgens mij moet ik ongesteld wordenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dat is klote![]()
Om maar ff met je eigen vlees te gooien
naaperquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik ongesteld worden
Ik heb jou toch als bodyguard daarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach ik heb iig geen wierdos op mn facebookEn jij nu al 2!
Maar tegen die Leprechaun kan ik je niet beschermen, die heeft me geblokkeerdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:16 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik heb jou toch als bodyguard daar
toevallig, ik kijk ook zelden op jouw facebook!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:21 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik kijk zelfden op mijn Facebook
Ik heb em eigelijk gekregen door de PS3
Ik weet ff niet wie je dan als tweede bedoeltquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar tegen die Leprechaun kan ik je niet beschermen, die heeft me geblokkeerd![]()
Die uitgewoonde kont moet lukken
Goede tekst die ik op de mijne heb gezet trouwens, of niet?Stil protest tegen het overbodige Engelse taalgebruik op facebook
Jawel, mijn verdiende trophies komen erop te staanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
toevallig, ik kijk ook zelden op jouw facebook!
er gebeurt nooit wat namelijk
ik heb alle toepassinen waar je trophies mee kunt winnen op facebook geblokkeerdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:29 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Jawel, mijn verdiende trophies komen erop te staan
ahh ok ik weet al wie....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Die afgelikte boterham met zijn tepelfobie!
Mijn Hongaarse kennisen tikken Hongaars, mijn Slovaakse kennisen tikken Slovaaks, mijn Poolse kennisen tikken Pools, mijn Portugese kennis tikt PortugeesDe Duitsers Duits en de Framboos Frans, Argentijnse chick doet alles in het Spaans... Het zijn echt bijna alleen nederlanders die Engels tikken, buiten mensen met Engels als moedertaal
Ik ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb alle toepassinen waar je trophies mee kunt winnen op facebook geblokkeerd
ik tik maar net waar ik zin in heb. Meestal Nederlands, maar soms Liwwadders, Fries, Bildts, Engels, Duits, en vandaag dus een stukje Tsjechsichquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ahh ok ik weet al wie....
Ik heb er geen last van![]()
Ik tik met ze allemaal engelsanders versta ik er niks van
ja verschrikkelijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:34 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik ookik heb een hekel aan die spellekes overal
Jeejquote:
Mwa gemiddeld zit ik dit jaar op 87%quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:56 schreef Softfeel het volgende:
ach voor een keer is het toch niet erg.
kun jij tenslotte ook weinig aan doen..
Laten we het hopen al zal ik de 95% niet meer halen..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:59 schreef Softfeel het volgende:
maar het jaar heeft nog een aantal maanden en de vakantie is nu voorbij dus trek je dat weer recht
Ik heb meer vrienden uit het buitenland dan NLquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Die afgelikte boterham met zijn tepelfobie!
Mijn Hongaarse kennisen tikken Hongaars, mijn Slovaakse kennisen tikken Slovaaks, mijn Poolse kennisen tikken Pools, mijn Portugese kennis tikt PortugeesDe Duitsers Duits en de Framboos Frans, Argentijnse chick doet alles in het Spaans... Het zijn echt bijna alleen nederlanders die Engels tikken, buiten mensen met Engels als moedertaal
http://translate.google.nl/#quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:18 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik heb meer vrienden uit het buitenland dan NL![]()
Erg irritant dat ik bij velen het Noors weer moet gaan vertalen![]()
Als iedereen nou gewoon engels gebruikt....
Ik geloof ook niet echt in zo'n harde targets en bonussen. Dat werkt alleen maar het korte termijnbelang in de hand. Ik bekijk het liever voor de langere termijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:19 schreef Zak het volgende:
vreselijk van die targets dat je zoveel procent facturabel moet zijn. Vond ik in loondienst ook altijd ellendig. Kan me nog een discussie herinneren dat ik een week te weinig facturabel was geweest omdat ik bij wat oude klanten was gaan bijkletsen tussendoor. De directeur aan het zeiken over 5 lullige uurtjes terwijl die oude klanten die week erna wel alle 2 weer een opdracht neerlegde. Heb 'm die opdrachtbonnen op het bureau gesmeten en staan grijnzen. Nooit meer commentaar gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Jullie kijken erg vrolijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat doe ik nu dus als ik het echt niet begrijpquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://translate.google.nl/#
Iddquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jullie kijken erg vrolijk...
Burger King op amsterdam CSquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jullie kijken erg vrolijk...
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:47 schreef Alexxxxx het volgende:hmm smullen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ivo is de accountant van de McDonalds?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:55 schreef sproetjes het volgende:
[..]
kan ook niet als je bij mcdrek werkt
Ik ben anders bijna elke week bij de McD in Echt te vinden...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:55 schreef sproetjes het volgende:
[..]
kan ook niet als je bij mcdrek werkt
Vrijdagavond met je Golf IV 1.8 20VT @ 193 PK ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben anders bijna elke week bij de McD in Echt te vinden...
Nee. Meestal op woensdag rond 12.00 met collegea.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vrijdagavond met je Golf IV 1.8 20VT @ 193 PK ?
ik ging vroeger elke week met klasgenoten naar die in Heerenveen, onderweg van de hoofdlocatie naar het talencentrumquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Meestal op woensdag rond 12.00 met collegea.
Het is wat afwisseling op het dagelijkse menu wat we op het werk krijgen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:01 schreef sproetjes het volgende:
ivo werkt(e ??) op zaterdag bij de mcdrek toch??
en bah mcdrek echtpaupers
voor solar weer eens geweest, 1e keer in een zeker een jaar (bij welke mcdrek dan ook)
lolquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het is wat afwisseling op het dagelijkse menu wat we op het werk krijgen.
daar kan je bij McDrek echt ook goed voor terecht hoor, bij de McD/Gamma/Heuts staat het op vrijdag avond vol met van die zielige gastjes en hun gepimpte auto'squote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
En aan dat soort styling crap meetings doe ik niet aan mee. Die van mij is onder de kap getuned, niet van de buitenkant gestyled...
Yup. Alleen maar gezond voedsel. Geen vette hap. De hagelslag is het ongezondste zo wat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:03 schreef sproetjes het volgende:
[..]
lolwat krijg je op t werk dan? gewoon lekker gezond eten?
Dat bedoel ik net. Mijn auto is niet gepimpt.quote:[..]
daar kan je bij McDrek echt ook goed voor terecht hoor, bij de McD/Gamma/Heuts staat het op vrijdag avond vol met van die zielige gastjes en hun gepimpte auto's
Oh.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:07 schreef sproetjes het volgende:
dat laatste was ook meer sarcastisch
Ik zal morgenochtend/vannacht opletten als ik naar m'n werk fiets. Dan zullen er weer zat laveloos over de weg/fietspad zwalken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:42 schreef ThaTim het volgende:
Wie vanavond eindfeest Inkom Maastricht?
Ik zie dat je FOK!Fotograaf bent. Pics zullen we dus zien?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:45 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik zal morgenochtend/vannacht opletten als ik naar m'n werk fiets. Dan zullen er weer zat laveloos over de weg/fietspad zwalken.
Niet als ik dienst heb.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:46 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik zie dat je FOK!Fotograaf bent. Pics zullen we dus zien?
veel plezier beide!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:45 schreef Sistyria het volgende:
Mn make-up koffer is compleet, mn tas gepakt met een heel kort rokje en corset![]()
Strakjes naar Tassie toe
quote:
Bij die vrouw waar we toen die witte piskat van hebben gekregen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:01 schreef Gezicht het volgende:
Net 2 brandweerwagens in de straat hier. Bleek 2 huizen verderop een klein brandje te zijn geweest. Gelukkig dat ze er snel bij waren, anders hadden zeker 3 rijtjeshuizen in de fik gestaan.
Volgens mij het huis daarnaast nog. Inwoners ervan zijn blijkbaar 2 weken geleden verhuisd. Brand ontstaan omdat een of ander apparaat om het muurbehang te verwijderen aan is blijven staan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:03 schreef nattermann het volgende:
[..]
Bij die vrouw waar we toen die witte piskat van hebben gekregen?
Daar woonde "de meister" toch? of is die verhuisd?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:04 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Volgens mij het huis daarnaast nog. Inwoners ervan zijn blijkbaar 2 weken geleden verhuisd. Brand ontstaan omdat een of ander apparaat om het muurbehang te verwijderen aan is blijven staan.
Jep, die is dus verhuisd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:14 schreef nattermann het volgende:
[..]
Daar woonde "de meister" toch? of is die verhuisd?
Drie keer raden wat die kerel voor beroep had voor z'n pensionquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:16 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Jep, die is dus verhuisd.
Heb overigens geen idee waar dat meister op slaat.
Mijn broertje heeft nou zo iets staan. Het eerste bed dat mijn opa en oma gekocht hebben in de jaren 50 toen ze een eigen huisje kregen. Hij heeft net een nieuw gekocht omdat het toch verrot slaapt. 120 is krap met twee en de spiraal was helemaal op. Gaat dadelijk weer de logeerkamer op bij mijn ouders incl 2 nachtkastjes, 2 stoeltjes en een tafel. Idd een bazenbed qua uitstraling, en voor mij verhaal, maar het ligt voor geen meter.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:02 schreef friekin_ het volgende:
http://link.marktplaats.nl/369017491
Ik moet dit bed kopen. gvd wat een baas bed
Ach, ik lig er toch maar alleen in. En ik weet nog niet of ik 'm koop.. Heb nu een aupingquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:16 schreef Zak het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft nou zo iets staan. Het eerste bed dat mijn opa en oma gekocht hebben in de jaren 50 toen ze een eigen huisje kregen. Hij heeft net een nieuw gekocht omdat het toch verrot slaapt. 120 is krap met twee en de spiraal was helemaal op. Gaat dadelijk weer de logeerkamer op bij mijn ouders incl 2 nachtkastjes, 2 stoeltjes en een tafel. Idd een bazenbed qua uitstraling, en voor mij verhaal, maar het ligt voor geen meter.
getrouwde mannen ? wat ben jij dan van plan ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:48 schreef Poeketje het volgende:
goeieaaaavond... vandaag van 8 tot 18 gewerkt, ff een half uurtje thuis geweest en toen wezen sporten.... boooh ben bekaf.
Nu alleen nog morgen de getrouwde mannen van me af houdenwhahahahah
Ik niks!! maar de dude wel..., maar daar komt niets van inquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
getrouwde mannen ? wat ben jij dan van plan ?
Druk sociaal leven schatjeh jeweetquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
moet je ook niet zo vaak weg gaan de laatste tijd
quote:
heb ik soms ook last van.. sinds ik geengeld heb iet meer zo veel btwquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Druk sociaal leven schatjeh jeweet
ok, welterustenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:12 schreef .ZilveR. het volgende:
auw hoer niet, ik heb t toch gehad voor vandaag...
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:11 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Ik niks!! maar de dude wel..., maar daar komt niets van in
@Alexxx.... :ha ha
Dan ga je met vrienden boswandelingen maken. Of interwebs pron kijken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[..]
heb ik soms ook last van.. sinds ik geengeld heb iet meer zo veel btw
[..]
ok, welterusten
pron jkijken net al gedaan.. en mn vrienden wonen allemaal ver weg.. en er zijn niet zo veel die me hier op komen zoeken, toevallig afgelopen weekend een paar onverwacht.. maar ik hou stiekem niet zo van nverwachte dingenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dan ga je met vrienden boswandelingen maken. Of interwebs pron kijken.
Echte vrienden en mensen die om je geven komen naar je toe.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
pron jkijken net al gedaan.. en mn vrienden wonen allemaal ver weg.. en er zijn niet zo veel die me hier op komen zoeken, toevallig afgelopen weekend een paar onverwacht.. maar ik hou stiekem niet zo van nverwachte dingen![]()
dinsdag wel zelf een heelrijke lange boswandeling gemaakt, van hier naar mn ouders gelopen
Mooiquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:26 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Ik weet t bijna zeker van wel.....
De meeste van mijn vrienden zijn naast dat ze ver weg wonen ook nog eens armquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Echte vrienden en mensen die om je geven komen naar je toe.
heb msn al 2 weken niet aan gehad, heerlijk!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:31 schreef .ZilveR. het volgende:
Fantastisch, msn doet weer supergaar
Dat helpt normaal niet...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Computer opnieuw opstarten ?
Is goed. Slaap lekkerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:38 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dat helpt normaal niet...
Maar ik ga slapen, niet onverstandig aangezien ik morgen de hele dag moet werken en echt kapot ben![]()
Teasers wil ik.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:58 schreef Sistyria het volgende:
Zo. We zijn klaar, kleding kan weer aan
Doen moet je minder lief zijn, bij mij is nog nooit iemand ontsnapt met die rubbersquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:36 schreef Sistyria het volgende:
[..]
![]()
Ja dat zijn die van jou. En ze ontsnapte steeds
Jamaar ik moest ook nog dus we hebben het maar ff zo gedaanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doen moet je minder lief zijn, bij mij is nog nooit iemand ontsnapt met die rubbers
mja, ik heb er iets meer op voorraad liggen dan jullie, dus hoef er minder voorzichtig mee te zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:45 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Jamaar ik moest ook nog dus we hebben het maar ff zo gedaan
Je gaat mij toch binnenkort kennen?quote:
Naar Weert! Gezellig! Kom je op de koffiequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:22 schreef Zak het volgende:
[..]
Je gaat mij toch binnenkort kennen?
Ut is nu 4:37 en om 8 uur moet ik in de auto naar weert zitten voor werk. Mijn vrienden zijn geweldig. Vandaag was het feestje agv het behalen van een master van een vriendin. Maar iedereen heefpt mij ook gefeliciteerd met Mijn terugkomst. Geweldig.
Ja. Was gisteravond lekker stoned. Geslapen als een blok. Vandaag tot kwart over 4 werken, dan heel even naar broer voor testament zaken en vanavond even lekker solonaise bouwen. Wat? Solonaise.quote:
verstandigquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat een matige avond heb ik gister gehad. Voorlopig laat ik de vrouwen maar weer even links liggen denk ik
niet zeuren, ik heb er maar 4 uurtjes in gelegen vannacht. Toen was ik klaar met woelenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:46 schreef sproetjes het volgende:
Ik moet zo ook m'n warme nestje uitm'n laatste zaterdag met maar 1 uur werk... Vanaf volgende week moet ik van 9 - 14 met 2 lessen achter elkaar
![]()
En t is zo lekker warm in m'n bedje nu..
Nu alleen nog mijn vrienden dat in laten zien, die blijven af en toe maar pushen en dat kan 'n avond voor mij breken.quote:
"ik ben gestopt met sex" mededelen werkte voor mijquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu alleen nog mijn vrienden dat in laten zien, die blijven af en toe maar pushen en dat kan 'n avond voor mij breken.
Is goed waar kan ik je vinden dan? Heb wel een kegel waarmee ik makkelijk een klein konijn kan doodademen denk ik.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Naar Weert! Gezellig! Kom je op de koffie?
Ik zit met een natte kop klaar voor een ontbijtje. Vandaag nog even werken, morgen vrijWiee.
Whahahah why???quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Highland games zijn gaaf, ik wil ook een kilt laten maken![]()
Je doet trouwens de idiootste dingen als je niet kunt slapen, zat vanochtend om zes uur een boekrecensie te tikken
Ik wil mijn kilt voor meerdere events gebruiken, EFF, Castlefest, concerten van bepaalde bands, dat ideequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:44 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Whahahah why???
Ik ga niet voor 1 jaartje in schotse kleding hahahha.... Een afdelingshoofd vroeg gisteren ook pas of ik ook kwam... ik dacht ach ja... leuk toch???
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:32 schreef Zak het volgende:
Ach gelukkig is het met boomstammen gooien meestal en niet met metalen staven.
Dan verklaar ik je hierbij officieel tot saai persoon! Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:50 schreef nattermann het volgende:
Wordt een leuke dag. Nog geen uur wakker en ik verveel me nu al
drink eens een flesje hoestdrank op!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:50 schreef nattermann het volgende:
Wordt een leuke dag. Nog geen uur wakker en ik verveel me nu al
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan verklaar ik je hierbij officieel tot saai persoon! Gefeliciteerd!
Heb ik helaas niet in huisquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:14 schreef solaire het volgende:
[..]
drink eens een flesje hoestdrank op!
dankje wel buurman! SCHones wochenende!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:09 schreef El_Matador het volgende:
Buurtjes, jullie ook een heerlijk weekend!
Die nicht die al zolang gebanned is? Nee dank je, heb een heerlijk bezoekje uit Limburg.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:17 schreef solaire het volgende:
[..]
dankje wel buurman! SCHones wochenende!
top limburgs bezoek das het beste bezoekquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die nicht die al zolang gebanned is? Nee dank je, heb een heerlijk bezoekje uit Limburg.
Ja, al is ze gelukkig Brabo.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:23 schreef solaire het volgende:
[..]
top limburgs bezoek das het beste bezoek
Nee, wil haar graag nog kunnen verstaan.quote:
en als je daar met de trein naar toe gaat is dat een heel end loopenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:25 schreef Zak het volgende:
Dikke trui. Zit hier in mijn polo en vind het warm.
Even naar de winkel geweest en dadelijk ga ik shoarma pannenkoeken maken. Lekker!
Eerste keer dat ik die heb gegeten was in hindeloopen.
Zet de airco aan danquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:25 schreef Zak het volgende:
Dikke trui. Zit hier in mijn polo en vind het warm.
daar loop je dan met je keu uit je broek in de bioscoop...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:31 schreef postmortum het volgende:
ik ga dadelijk of poolen of naar de film , onze planning is weer geweldig
oh volgende week zit ik om deze tijd in Las Vegas , lijkt mij niet veel aan , ik hou meer van natuur zoals Death Valley en Grand Canyon en bodyboarden op de oceaanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar loop je dan met je keu uit je broek in de bioscoop...
Nou dat moet lukken in de botsauto's. Gewoon ontspannen erin gaan zitten vlieg je vanzelf alle kanten op.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:49 schreef friekin_ het volgende:
Ik moet gewoon even lekker pijn hebben.
Ik weet hoe het werkt. Ben kei goed ookquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:53 schreef Zak het volgende:
[..]
Nou dat moet lukken in de botsauto's. Gewoon ontspannen erin gaan zitten vlieg je vanzelf alle kanten op.
Collega's van me gaan daar ook heenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:37 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga zo maar eens Nejwiert kermis onveilig maken denk ik. Te lang niet dronken in botsauto's gezeten
Namen en welke kroeg? Zeg niet dat ze naar de Madeira gaanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
Collega's van me gaan daar ook heen
Geen idee, werk pas er pas een tijdje, groot bedrijf in Weert met veel personeelquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Namen en welke kroeg? Zeg niet dat ze naar de Madeira gaan
wtfquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:13 schreef sproetjes het volgende:
bodycombat, een les die ik ga geven, die ik dus nog even uit mn hoofd moet knallen
dat krijg je op een instructor dvd
hoe dacht jij dat die lessen gegeven werden? alles moet je uit je hoofd leren, of het nou freestyle is (Wat ik morgen ga geven) of een bodypump of bodycombat les ofzoquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:13 schreef nattermann het volgende:
[..]
wtfWist niet dat dat ook nog blokken was
Ik dacht dat dat altijd een beetje improviseren wasquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:14 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hoe dacht jij dat die lessen gegeven werden? alles moet je uit je hoofd leren, of het nou freestyle is (Wat ik morgen ga geven) of een bodypump of bodycombat les ofzo
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:15 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat altijd een beetje improviseren was
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:16 schreef sproetjes het volgende:
[..]zo improviseren dat er wereldwijd (in t geval van bodypump/les mills lessen) dezelfde les gegeven word
knap
komt toch wel iets meer bij kijken, maar ik ben die opmerkingen wel gewend
![]()
zeg altijd maar: heb er niet voor niks meerdere opleidingen voor gevolgdook die bestaan
Weet het. Van toepassing ook. Tijd om te gaan schminken en boeren te laten merken hoe een echte vrouw eruit ziet.quote:
Malcolm Middleton is wel geinig.quote:
Bij mij niet echt nou. 5 jaar terug wel. Nu niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Weet het. Van toepassing ook. Tijd om te gaan schminken en boeren te laten merken hoe een echte vrouw eruit ziet.
Ik zweer bijquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:49 schreef Zak het volgende:
[..]
Malcolm Middleton is wel geinig.
vind ik wel goed.
Nee hoor, ik ben niet van veel schmink. Maar ik wil mezelf wel eens lekker optuigen als een kerstboom vandaag. 60's jurkje aan, hakken, lippenstift. Gewoon, omdat ik me daardoor beter voel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:51 schreef Zak het volgende:
[..]
Bij mij niet echt nou. 5 jaar terug wel. Nu niet.
Niet teveel schmnken wah.... een echte vrouw heeft niet veel verf op het gezicht nodig. Aan de andere kant als je zat in de botsauto's gaat hangen dan kan je je maar beter aanpassen.
* Zak vraagt zich af hoe oud Frikikip eigenlijk is..
Daar zijn mijn vrienden het mee eens hoor ik hierquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:54 schreef Zak het volgende:
Hoe oud schat ik je... geen idee. Ik heb misschien 80 posts ofzo van je gelezen over het algemeen geslowchat in dit topic. Dus... euhm.... ergens tussen de 20 en 65.
60's'jurkje hakken lippenstift klinkt trouwens goed![]()
Wel goed, nog niks geraaktquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:13 schreef Zak het volgende:
Hey belsje...
Hoe gaan de rijlessen? En hoe was het in Zitterd? Of begint dat volgende weeek pas voor jou?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Nikieeeeeeeeeeeemet je mooie haartjes
Vanaf 18u ofzo, toen ik er was, niet gelukkig!quote:
Goede nummersquote:Op zondag 29 augustus 2010 07:57 schreef Zak het volgende:tlk thnx!
Lekker wakker worden met dit nummer. Meteennweer even wat 2 unlimited erna geluisterd en die nieuwe van ray en Anita. Goed begin van de dag!
Ik ben dan ook geen gewone vrouwquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:59 schreef Zak het volgende:
Niet te hard trainen! Vrouwen met sixpack zijn niet mooi
Sowieso. Ga je vandaag ook nog?quote:
Ik ga denk ik zometeen die kant al op. 14.00 uur Tim Knol, Hoofdpodium.quote:
Excelsior Stal, uit Utrecht volgens mij.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:56 schreef Zak het volgende:
Waar komt die tim knol vandaan eigenlijk hoorde ze er laatst op 3fm ook al over
Klopt jaquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:34 schreef nattermann het volgende:
Straks ook meteen even kijken of mijn ouders nog ergens een echt koffiezetapparaat hebben staan. Die senseo prut komt me nu na bijna anderhalf jaar echt de neus uit
Precies. Ik ook, maar op het werk en overal waar ik kom hebben ze échte koffie. Begint nu dus wel te knagenquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:35 schreef Zak het volgende:
Echte koffie ia inderdaad beter. Maar ik heb ook alleen maar een senseo.
Zoiets hebben ze nog jaquote:
Komt ie:quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:36 schreef nattermann het volgende:
[..]
Precies. Ik ook, maar op het werk en overal waar ik kom hebben ze échte koffie. Begint nu dus wel te knagen
[..]
Zoiets hebben ze nog ja! Weet alleen niet hoe dat werkt
Toen ik nog bij de politie werkte, daar hadden ze ook automatenkoffie. Wel van de DE, dus dat was nog redelijk te drinken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:39 schreef Zak het volgende:
Meeste plekken waar ik werk hebben ze automaten koffie en dat is echt vies.
Aah kijk, da's een eitjequote:Op zondag 29 augustus 2010 13:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Komt ie:
1. Grof gemalen koffie in cafetiere; 6 scheppen voor 3 koppen (bij mij iig)
2. Kokend water erop
3. 3 min laten trekken
4. Duwen op deksel; dan gaat de filter naar beneden en duwt prut naar beneden.
5. Zuipen.
Kind kan de was doen.
Dat heb je bij de cafetiere bij het trekkenquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:44 schreef nattermann het volgende:
[..]
Toen ik nog bij de politie werkte, daar hadden ze ook automatenkoffie. Wel van de DE, dus dat was nog redelijk te drinken.
[..]
Aah kijk, da's een eitje
Ik heb trouwens wel een voordeel ontdekt aan de Senseo. Zodra ik dat ding aan zet om op te warmen, heb ik mooi even de tijd om mijn schone vaat in te ruimen
Ik durf niet eens thee te pakken. Heb je opeens bruin waterquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:49 schreef Zak het volgende:
Dat is het smerigste dat er is. Vaak worden die automaten ook nog eens fout schoongemaakt en dan ga je echt over je nek. Nee autobar of café bar dan pak ik wel een kop thee.
Jep. Een vriend van mij is op 14 oktober jarig, ik op de 18e. De 15e is het groot feestquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:58 schreef the_legend_killer het volgende:
In de kroeg is ook altijd het leukste
Schat. Ik ben een vriend aan het bespreken om ook naar Laveloss te komenquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:04 schreef Tassiepassie het volgende:
dag lieve mensjes![]()
ben nu bij ouders en straks lekker patat halen en met langslopen ff belletje trekken bij Kev
heb een superleuk weekend gehad
Je moet kloppen want de bel doet het niet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:04 schreef Tassiepassie het volgende:
dag lieve mensjes![]()
ben nu bij ouders en straks lekker patat halen en met langslopen ff belletje trekken bij Kev
heb een superleuk weekend gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gezelligquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Schat. Ik ben een vriend aan het bespreken om ook naar Laveloss te komen!!!
Ik ga waarschijnlijk ook meequote:Op zondag 29 augustus 2010 15:45 schreef friekin_ het volgende:
Ja. Ik mis Tas, en Rick wil graag eens mee. Voor mij ook de eerste keer zoiets.
ik mis jou ook liefjequote:Op zondag 29 augustus 2010 15:45 schreef friekin_ het volgende:
Ja. Ik mis Tas, en Rick wil graag eens mee. Voor mij ook de eerste keer zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |