Lekkerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:35 schreef sproetjes het volgende:
tis indd hitsig warm, daarom lik ik nu maar aan een ijsje
Ehm hoelaat mag ik komenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:37 schreef sproetjes het volgende:
[..]
trouwens, hoe laat kwam je me nu ophalen?
doen we even via pmquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:38 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ehm hoelaat mag ik komenen de hamvraag waar precies?
Ik sta je weer te plagen en dat zal niet de laatste keer zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
Ik zag je net al in WK posten, en wilde je daar een virtueel kusje geven maar ik durfde niet
pas op of ik sta ineens voor je deurquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik sta je weer te plagen en dat zal niet de laatste keer zijn![]()
bij deze
jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
word het de eerste keer dat jullie elkaar irl gaan meeten?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
spannend!Word vast leuk, als ik zie hoe jullie een klik hebben hier in het topic
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey alex ! onze date gaat vast beter worden.
Weet ikquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
![]()
jongen, als ik het kon betalen was ik dit weekend in limburg geweest, seriues
tassie heeft hem vastgebonden in in haar kelder opgeslotenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:48 schreef nattermann het volgende:
Waar is Argo trouwens gebleven? Nog steeds wanhopig?
welke film?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga mijn film afkijkentot straks
Dat gaat dan weer lang durenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tassie heeft hem vastgebonden in in haar kelder opgeslotendaar mag ie pas weer uit als ie een vriendin heeft
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tassie heeft hem vastgebonden in in haar kelder opgeslotendaar mag ie pas weer uit als ie een vriendin heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |