Nee hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 16:06 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik rijd geen heftruck dus ga ik maar weg,wordt toch genegeerd hier
Nee hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 16:06 schreef Tassiepassie het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:06 schreef Alexxxxx het volgende:
hoe kun je nu moeten steken met een heftruck?
Welkom in Liwwaddenquote:Op maandag 5 juli 2010 16:06 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik rij ook geen heftruck!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:06 schreef Tassiepassie het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik rij ook geen heftruck!
En der was een leuke meid bij de sportschool. Ik liep erop af en wou bijna iets zeggen maar het ging net mis. Volgende keer gaat het beter denk ik! Volgende keer heb ik de moed!
ik was nog onervaren, en wilde ff vlug vlug op vrijdagmiddag de vrachtwagen voor Jumbo volstampenquote:
Je had nog geluk dat hij zo vast komt te zitten, voor het zelfde geld viel hij vooroverquote:Op maandag 5 juli 2010 16:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik was nog onervaren, en wilde ff vlug vlug op vrijdagmiddag de vrachtwagen voor Jumbo volstampenWas bij de toastfabriek
Ik was echt close. Als eerste dacht ik, ik ga een apparaat naast haar zitten en knoop dat een praatje aan. Komt zon andere dikzak die stond te lamlullen gaat hij der naast zitten!quote:
Nee niet eensquote:Op maandag 5 juli 2010 16:11 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Je had nog geluk dat hij zo vast komt te zitten, voor het zelfde geld viel hij voorover
En flink shaken erna zeker he?
Ja ik weet het!! Kan jij mij niet eens een tip of 2 geven dan ga ik die uitvoeren en maak ik een uitgebreid verslag hier! Jullie zijn mijn mede Limburgers. Wat zal ik de volgende keer zeggen of doen als ik een leuke dame zie ?quote:
tl;drquote:Op maandag 5 juli 2010 16:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik was echt close. Als eerste dacht ik, ik ga een apparaat naast haar zitten en knoop dat een praatje aan. Komt zon andere dikzak die stond te lamlullen gaat hij der naast zitten!Dus poging 2 ik ging mijn biceps nog effkes afwerken met 40 preacher curls. En toen dacht ik hmm zij gaat vast dadelijk naar boven om haar buikspieren te doen. Dus ik ging haar al voor. Ik ga me dus al de buik trainen. Komt ze inderdaad naar boven!!!
Maar ze ging apparaten doen. En zij keek soms naar mij en ik naar haar. Maar in het eind kon ik het niet. Toen zij ging ben ik ook maar iets later gegaan om niet te opvallend te zijn. Dus ik ga komt zij dan pas de fitness uit. Ik fiets dus redelijk langzaam kijk 1 x om is ze met haar telefoon bezig. Dan begint het te regene alsof god zegt. Argo jij klootzak geef ik je een kans neem je hem niet. Dus ik stop trek mijn vest aan in de hoop dat ze me dan voorbij komt. En dat deed ze maar toen ik haar wou bij haaien. Ging ze een andere kant op!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |