Ik ben ook niet bang... mega veel zin zelfs, maar gewoon te veel zin.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:58 schreef sproetjes het volgende:
Ik ben nooit bang ervoorheb er altijd oprecht zin in
nu ook weer trouwens.. Misschien toch maar weer eens langs gaan...
Ga nu echt slapen, lug al in bed![]()
Deze pak je toch mooi even mee!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:59 schreef solaire het volgende:
ik heb gewoon een hele gemist, ben net 24 uur weg geweest ofzo
Gaan jong! Vollegaas!quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:01 schreef Argo het volgende:
Een vraagje! Ik ben uitgenodigd voor zon examen feestje, dat een meid organiseert ik had bijna iets met haar. Maar das toen in de soep gelopen, maar zal ik gaan of zal ik niet gaan ?
Drankorgelquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:51 schreef sproetjes het volgende:
Omg drankorgel!!
En dit is @ natterman EN TLK
Samurai en volgende weeek stukje sleeve erbijquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat voor tattoo ga je laten zetten?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:04 schreef nattermann het volgende:
[..]
Gaan jong! Vollegaas!
[..]
Drankorgel? Hoezo
Gewoon gaan, baat het niet, dan schaadt het niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:01 schreef Argo het volgende:
Een vraagje! Ik ben uitgenodigd voor zon examen feestje, dat een meid organiseert ik had bijna iets met haar. Maar das toen in de soep gelopen, maar zal ik gaan of zal ik niet gaan ?
Sow? der zijn altijd wel jongens/meiden waarmee je kunt praten over het Nederlandselftal tot weet ik wat allemaalquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben bang! En als ze met der vriend gaat kussen, en ik kan daar niemand en en!
Als het zo'n thuis-zit-feestje is, waar iedereen op de bank blijft zitten kletsen, moet je niet gaan..quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben bang! En als ze met der vriend gaat kussen, en ik kan daar niemand en en!
Ik heb in het verleden wel eens gedacht om ook iets te laten zetten, maar in mijn omgeving is dat nog niet zo geaccepteerd heb ik het ideequote:Op woensdag 16 juni 2010 23:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Samurai en volgende weeek stukje sleeve erbij
Ik ga slapen
vollegaas argo
Dat zei mijn neefje ook en nu loopt hij rond met zon super stoer hoor apparaatje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:26 schreef Gezicht het volgende:
Ik kan niet stoppen met muziek luisteren.
Ben benieuwd wanneer ik er zo een mag aanschaffen. Al die muziek (of pokkeherrie) moet toch haast wel schadelijk zijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat zei mijn neefje ook en nu loopt hij rond met zon super stoer hoor apparaatje.
Lol als die liters bier gewoon ergens staan zijn ze niet schadelijk, als je ze allemaal naar binnen werkt in korte tijd wel. Volgens mij doet je lever er een dag over om een glaasje bier ofzo af te breken!quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:55 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer ik er zo een mag aanschaffen. Al die muziek (of pokkeherrie) moet toch haast wel schadelijk zijn
Net zoals al die liters bier
Ik meen anderhalf uur per glas, zoiets was het eer je lichaam het afbreekt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Lol als die liters bier gewoon ergens staan zijn ze niet schadelijk, als je ze allemaal naar binnen werkt in korte tijd wel. Volgens mij doet je lever er een dag over om een glaasje bier ofzo af te breken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |