FIPOquote:Op maandag 14 juni 2010 23:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Onbevlekte ontvangenis is kut. Je mist het genot van een piemel.
Kus!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:33 schreef Argo het volgende:
Hmm mensen ik denk dat ik zo maar eens naar bed ga! Als ik jullie niet meer zie nog een fijn leven! En tot in het hiernamaals!
ja klopt, ik maak het vlees heetquote:Op maandag 14 juni 2010 23:32 schreef friekin_ het volgende:
Tas, ik hoorde laatst dat je fulltime bij de McDonalds werkte?
Ik zorg dat het lekker sappig isquote:Op maandag 14 juni 2010 23:34 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja klopt, ik maak het vlees heet
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:37 schreef Trollface. het volgende:
Ik heb vandaag wiskunde B proefwerk gehad, I aced it.
quote:
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:37 schreef Trollface. het volgende:
Ik heb vandaag wiskunde B proefwerk gehad, I aced it.
Goede tip. Dan kom ik na de ikea wel een keer binnen vallen.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:40 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik werk op de zaterdag bij Mac DonaldsHeerlen Woonboulevard
![]()
Doordeweeks zit ik braaf op kantoor als Salarisadministrateur bij een accountantskantoor
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:40 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik werk op de zaterdag bij Mac DonaldsHeerlen Woonboulevard
![]()
Doordeweeks zit ik braaf op kantoor als Salarisadministrateur bij een accountantskantoor
Jep sta meestal BOP in de keuken, als Initiator. Soort binman van de BOP. Voor de onwetende, dat is de Nugget/chicken/kroket zijde van de keuken.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel een beetje royaal zijn met de sla he...
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:46 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Jep sta meestal BOP in de keuken, als Initiator. Soort binman van de BOP. Voor de onwetende, dat is de Nugget/chicken/kroket zijde van de keuken.
Sta er meestal in de middaguren.
Ik eet t echt nooit dat spulquote:Op maandag 14 juni 2010 23:46 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Jep sta meestal BOP in de keuken, als Initiator. Soort binman van de BOP. Voor de onwetende, dat is de Nugget/chicken/kroket zijde van de keuken.
Sta er meestal in de middaguren.
Ik zorg voor de Nuggets, Mc Chicken, Mc Kroket, Chicken Sensation, Grill en Krokent Salades, oftewel alle gefrituurde burgers.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik snap er geen hout van
.
Naja, zorg maar gewoon dat er veel sla op de broodjes zit, dan kan ik ook dik verdienen.
Ik wekelijksquote:
Ga anders eens die gezellige docu kijkenquote:Op maandag 14 juni 2010 23:52 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik zorg voor de Nuggets, Mc Chicken, Mc Kroket, Chicken Sensation, Grill en Krokent Salades, oftewel alle gefrituurde burgers.
[..]
Ik wekelijksmjammie
p.s. kom niets bij dus degene die zegt dat je er dik van wordt liegt!
Je moet het ook niet dagelijks doen...quote:Op maandag 14 juni 2010 23:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ga anders eens die gezellige docu kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |