Oei achja ik heb de titel van het nieuwe topic een beetje ter gedachtenis van jou gemaakt! Dus voel je vereerdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:15 schreef ManianMan het volgende:
@Argo: Ik heb pech want ik ben bezig met stage terwijl ik eigenlijk al klaar ben met de opleiding
Omdat je je nog niet gemeld hebt ?quote:
Ik knutsel mezelf er wel ff bij in de wikiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Omdat je je nog niet gemeld hebt ?(en ik weet niet hoe je dat doet) Maar welkom mede Limburger!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Oei achja ik heb de titel van het nieuwe topic een beetje ter gedachtenis van jou gemaakt! Dus voel je vereerd
Ik heb al een paar keer dit filmpje voorbij zien komen maar nu wordt ik nieuwsgierig maar ik denk niet dat het zo'n goedplan is om het op mijn stage te bekijkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:18 schreef friekin_ het volgende:
En ik ben van mening dat Tuut Chips in de OP moet.
Hoppa. Dit is toch een Limburgs exportproduct waar we trots op mogen zijn.
Vergeet Steven Seagal in zijn jonge jaren nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:18 schreef friekin_ het volgende:
En ik ben van mening dat Tuut Chips in de OP moet.
Hoppa. Dit is toch een Limburgs exportproduct waar we trots op mogen zijn.
Wereldbaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:14 schreef friekin_ het volgende:
Ik wil in die lijst. Verder: mijn baan is creatief omdat ik onder mijn werk kan fokken
Dat is kwa-li-teit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Vergeet Steven Seagal in zijn jonge jaren niet:
In principe komt het neer op iemand die "Tuut chips" en "flesje bier" zegt. En hoppa. En een verslavende blokfluit. Niets schokkends aan, totaal SFW.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:20 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer dit filmpje voorbij zien komen maar nu wordt ik nieuwsgierig maar ik denk niet dat het zo'n goedplan is om het op mijn stage te bekijken![]()
Deze wordt gebookmarked
Vanaf volgend topic sta je erinquote:
Ik denk dat ze op het werk geen geluid van video's etc. waarderen, het is immers een kantoor waar veel gebeld wordtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
In principe komt het neer op iemand die "Tuut chips" en "flesje bier" zegt. En hoppa. En een verslavende blokfluit. Niets schokkends aan, totaal SFW.
Ah.. dat verklaard een hoop. Ik heb 'm een tijdje terug 20x op een dag gekekenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:34 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op het werk geen geluid van video's etc. waarderen, het is immers een kantoor waar veel gebeld wordt
* ManianMan zucht en denkt: Waarom heb ik geen vakantie!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:35 schreef LimboFan het volgende:
Goedemorgen mensen, weer een dag van mijn 3 maanden durende vakantie, ik ga dadelijk maar weer eens zwemmen, zoals gister en eergisteren en zo....
Ach, z'n vakantie als ik nu heb krijg ik ook nooit meer van mijn levenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:40 schreef ManianMan het volgende:
[..]
* ManianMan zucht en denkt: Waarom heb ik geen vakantie!
Ik hap, wat zijn de doelen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:40 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Ach, z'n vakantie als ik nu heb krijg ik ook nooit meer van mijn leven![]()
Tenzij ik mijn 3 ultieme levensdoelen haal....
Ooh wat compleet verrassendquote:
Geweldig is dat! Ik kan er elke keer weer om lachenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Vergeet Steven Seagal in zijn jonge jaren niet:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |