Addedquote:
Deal. *proost met flesje Brandquote:Op maandag 31 mei 2010 16:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Added
Is het trouwens nu weer goed? het is Limburg united zegmaar, dus we moeten een vuist maken naar de rest van NL en niet onderling gaan ruziën jwtz
DOE HETNIEEEETTTTquote:Op maandag 31 mei 2010 16:44 schreef LimboFan het volgende:
Hallo mensen, hier heb ik al lang niet meer gepost zeg.
Pinkpop was super![]()
![]()
Wie nog meer?
Der was geen fok meet! Maar in ieder geval bedankt ik begin al langzaam een oude bok te worden!! (yay)quote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Argo kerel jij nog gefeliciteerd! Hoe was de Fok!meet bij jou thuis?
Was net discussie of het wel/niet leuk wasquote:Op maandag 31 mei 2010 16:44 schreef LimboFan het volgende:
Hallo mensen, hier heb ik al lang niet meer gepost zeg.
Pinkpop was super![]()
![]()
Wie nog meer?
er was wel een mini fok!meet op PPquote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Argo kerel jij nog gefeliciteerd! Hoe was de Fok!meet bij jou thuis?
Om even terug te komenquote:Op zondag 30 mei 2010 15:02 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vanmorgen ben ik rond half 9 opgestaan. Rond half 10 zijn we vertrokken naar het Nederlandskampioenschap kruisboogschieten, 7 missers van de 20 pijlenRond 8 uur vanavond komt de uitslag, lekker spannend.
Hmm nu weet ik natuurlijk niet wie jij op de lijst bent! Maar wel sjiek dat je het zo ver hebt geschopt de kampioenschappen!quote:Op maandag 31 mei 2010 17:30 schreef ManianMan het volgende:
Hey iedereen
[..]
Om even terug te komen
[ afbeelding ]
Had ik die laatste ook maar midden erin geschoten![]()
Hmm mijn knie wou niet mee werken bij de fitness, ik hoop niet dat het een blessure word. Voor de rest gaat het overigens wel goed. Toch word ik het lui thuiszitten best moe...quote:Op maandag 31 mei 2010 18:20 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ja, het lui thuiszitten bevalt me prima
Met jou?
Ahwquote:Op maandag 31 mei 2010 18:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm mijn knie wou niet mee werken bij de fitness, ik hoop niet dat het een blessure word. Voor de rest gaat het overigens wel goed. Toch word ik het lui thuiszitten best moe...
Kom eens een kopje thee bij mij drinken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |