Vanmorgen ben ik rond half 9 opgestaan. Rond half 10 zijn we vertrokken naar het Nederlandskampioenschap kruisboogschieten, 7 missers van de 20 pijlenquote:Op zondag 30 mei 2010 13:17 schreef Tassiepassie het volgende:
wat een hangzondag...
Ben maar aan het wassen tussendoor en straks strijken
oeh gaaf!quote:Op zondag 30 mei 2010 15:02 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vanmorgen ben ik rond half 9 opgestaan. Rond half 10 zijn we vertrokken naar het Nederlandskampioenschap kruisboogschieten, 7 missers van de 20 pijlenRond 8 uur vanavond komt de uitslag, lekker spannend.
quote:Op zondag 30 mei 2010 01:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ohhhh gefeliciteerd nog danen slaap lekker
Dank u dank u!quote:Op zondag 30 mei 2010 09:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Feli !
Boh ik ben helemaal kapoten zometeen vertrekken..
Niks mis met een fijn middagdutje, met een lief hondje aan je voeten op de bankquote:
Ik vond John Mayer niet slecht ofzo maar ik had er iets meer van verwacht. De keuze van de nummers vond ik niet super en verder had zijn optreden wat weg van een verplicht nummertje. Nummertjes spelen inpakken en wegwezen. Bij andere bands had ik gevoel toch iets minder...quote:Op zondag 30 mei 2010 00:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
OPzich wel leuk vandaag.
John Mayer was goedmaar ben ook effe bij 2 manu DJs gaan luisteren ( want je kwam de tent niet in ) en dat was ook super.
Mijn hondje neemt de halve bank in beslagquote:Op zondag 30 mei 2010 15:55 schreef Plums het volgende:
Gefeliciteerd Argo
[..]
Niks mis met een fijn middagdutje, met een lief hondje aan je voeten op de bank
Mijn hondje schuift gelukkig makkelijk als je er wat tegen duwtquote:Op zondag 30 mei 2010 18:49 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Mijn hondje neemt de halve bank in beslagmaar is wel lekker warm
die van mij niet die weegt nu al bijna 40 kiloquote:Op zondag 30 mei 2010 19:05 schreef Plums het volgende:
[..]
Mijn hondje schuift gelukkig makkelijk als je er wat tegen duwt![]()
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:32 schreef ManianMan het volgende:
Wij hebben een malteser leeuwtje![]()
11 kilo ze was net bang voor de harde donderknallen
Nah hier schijnt de zon weerquote:Op zondag 30 mei 2010 19:35 schreef Gezicht het volgende:
Van wat ik hoor ben ik bang dat er slecht weer nu mijn kant op komt.
Stinkpop?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:41 schreef nattermann het volgende:
Ik wacht op de regenachtige verhalen van de mensen die nu op stinkpop zijn!
Overigens is de lucht hier nu weer strakblauw
omdat je je nog niet gemeldt hebt tot nu toequote:Op zondag 30 mei 2010 20:32 schreef Ivo1986 het volgende:
Waarom sta ik niet in het openingstopic als Limurgse user?
'quote:Op zondag 30 mei 2010 20:32 schreef Ivo1986 het volgende:
Waarom sta ik niet in het openingstopic als Limurgse user?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |