oh ben al blij dat dit me luktequote:Op maandag 7 juni 2010 15:58 schreef ManianMan het volgende:
Nummertje 9 staat nog niet in de wiki, zal ik even doen
quote:Op maandag 7 juni 2010 15:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jij bent ook nog jong, je bent vast de shock van dat er spul uit je plassertje kan komen met de substantie van behangplaksel nog niet te boven gekomen.
Klopt. En Arie is een goede triggerquote:Op maandag 7 juni 2010 15:55 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Precies! En wij vrouwen kunnen ook prima genieten in ons uppie![]()
Ken mijn eigen lichaam nog altijd het beste van iedereen
zolang die zijn waffel houdt wel jaquote:Op maandag 7 juni 2010 16:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[..]
Klopt. En Arie is een goede trigger
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:04 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
als ik wist hoe dan deed ik het
edit: gedaan,kon gewoon hier![]()
Dankuquote:Op maandag 7 juni 2010 16:04 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
als ik wist hoe dan deed ik het
edit: gedaan,kon gewoon hier![]()
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]Citizen.Erased
Dit er bij zetten bij de namen
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]Citizen.Erased
Dit er bij zetten bij de namen
Heb de wiki aangepast![]()
Geen dank!quote:
Op het geld?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:09 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Geen dank!
Even terugkomend op de discussie![]()
Ik heb een vriendin gehad waarmee ik alleen getongd hebt. Daarnaast kwam ik erachter dat ze meer op het geld uitwas dus heb ik verder niets ondernomen.
Serieusquote:Op maandag 7 juni 2010 16:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Op het geld?![]()
Sorry.. maar golddiggers gaan toch wel achter ander type mannen aan
Wat een kut.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:13 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Serieusik lul niet. Ik deelde nog weleens een drankje uit tijdens de carnaval, daarna wilde ik bij haar langs komen en afspreken (zonder uitgaan etc) was moeilijk met haar maar ze hield mij aan het lijntje en vroeg of ik mee wilde tijdens het stappen en ze begon zodra ik daar was weer te flirten
Idd. daarom heb ik haar gedumptquote:
Vrouwen kunnen ook echt domme fluiten zijn zo nu en dan. Maar ik geloof dat we offtopic gaan; dus: Was ze Limburgse?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Idd. daarom heb ik haar gedumpten nu heeft ze al 2 anderen gehad. Pas geleden kwam ze janken op MSN
Heb haar gezegd hoe ik denk over haar.
Oeh we zullen wel nooit te weten komen wat het rot nieuws is. De nieuwsgierigheid meter slaat uitquote:Op maandag 7 juni 2010 16:18 schreef sproetjes het volgende:
tvp
ik ben er ook weer bij, al ben ik vandaag denk ik niet veel op het forum te vinden, beetje rot nieuws gehad
*kruipt in hoekje*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |