Bietje slecht behanjele ? In wat voorn opzicht ? En dank u het zal lukken! Maar met complimentjes neem ik aan niet van die half assed complimentjes.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Complimentjes geven. Af en toe een bietje slecht behandelen. Aantrekken en afstoten. Midden in de nacht smssen dat je aan haar moest denken. Dat soort dingen. Ik ben er kei hard voor gevallen.
Sex and the City, nog nooit gezien eigenlijk en ik snap ineens waarom...quote:Op maandag 7 juni 2010 12:03 schreef solaire het volgende:
SATC2 heeft op IMDB ook iets van een 3.5 wat had je da verwacht.. een 3.5!! en vrouwenfilms worden meestal nogal mild beoordeelddas dus eigenlijk een min 3
Ik heb geen vaste sportdagquote:Op maandag 7 juni 2010 12:44 schreef solaire het volgende:
ik heb vroeger twee afleveringen gezien, daarna werd dat een tijdje mijn vaste sportdag
ohhh en daar had ik deze week naartoe willen gaanquote:Op maandag 7 juni 2010 12:48 schreef friekin_ het volgende:
Nou ja, ik ken de serie uit mijn hoofd, ernstig maar waar. Maar ik had er echt meer van verwacht ipv. 70 outfits in een half uur!
Ik zet dadelijk gewoon weer de serie aan
Ik heb met zo'n weer ook altijd veel meer zinquote:Op maandag 7 juni 2010 15:31 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb zin in seksKomt door dat weer. Ik heb hier momenteel wel een verwarmingsmeneer rondlopen. Een stevige staartmans
Ja, maar jij kan het botvieren op iemand. Ik moet hier de L'Homo van vorig jaar derbij pakken.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:35 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik heb met zo'n weer ook altijd veel meer zin![]()
Zwoel,heet en hitsig weer
quote:Op maandag 7 juni 2010 15:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, maar jij kan het botvieren op iemand. Ik moet hier de L'Homo van vorig jaar derbij pakken.
[ afbeelding ]
Uhm hij is niet 24/7 bij me hequote:Op maandag 7 juni 2010 15:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, maar jij kan het botvieren op iemand. Ik moet hier de L'Homo van vorig jaar derbij pakken.
[ afbeelding ]
Jij bent ook nog jong, je bent vast de shock van dat er spul uit je plassertje kan komen met de substantie van behangplaksel nog niet te boven gekomen.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:44 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nee, ik wist niet dat meiden in Limburg zich vingerde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |