Wel pas sinds 30 Meiquote:
Leeftijd is slechts een titel het zegt niks over de individu misschien lichamelijk maar geestelijk niet! Ik zelf heb gisteren gewoon bejaarde monopoly gedaan met kerels van 25 + Was hartstikke gezellig. Ik erger me al gauw op kinders van mijn leeftijd met hun ''ik ben het alfa mannetje gedrag''.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
18 en zoveel wijsheden al![]()
Ik ga wegblijven van fok! voel me hier steeds ouder
Kraak het nou niet af, heerlijk, dat gedrag, waren alle mannen maar ridders/vikingen/holbewoners. Die weten hoe je een vrouw moet plezieren.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Wel pas sinds 30 Mei
[..]
Leeftijd is slechts een titel het zegt niks over de individu misschien lichamelijk maar geestelijk niet! Ik zelf heb gisteren gewoon bejaarde monopoly gedaan met kerels van 25 + Was hartstikke gezellig. Ik erger me al gauw op kinders van mijn leeftijd met hun ''ik ben het alfa mannetje gedrag''.
Ja maar niet door te gaan speculeren over wie de grootste spieren heeft. Of wie het meeste bier op kan. Of wie het beste zogenaamd kan dissen. Ik ben blij dat ik nu 18 ben! En als jij wilt dat ik met een bijl naar je toe kom, en om je ga vechten. Geef mij een locatie!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Kraak het nou niet af, heerlijk, dat gedrag, waren alle mannen maar ridders/vikingen/holbewoners. Die weten hoe je een vrouw moet plezieren.
Daar heb je een punt. Eens even kijken wat wiki zegt over alphamannen.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:38 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja maar niet door te gaan speculeren over wie de grootste spieren heeft. Of wie het meeste bier op kan. Of wie het beste zogenaamd kan dissen. Ik ben blij dat ik nu 18 ben! En als jij wilt dat ik met een bijl naar je toe kom, en om je ga vechten. Geef mij een locatie!
Hoe het dan ook zij, ik wil een man. Niet zo'n mietje die zijn nagels veilt terwijl hij Friends kijkt. Of zijn rug laat ontharen door zijn huisgenoot. Met ontharingscreme. Onder de douche.quote:Alfa (dier)
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Een alfadier, gewoonlijk naar het geslacht alfamannetje of alfavrouwtje genoemd, is het individuele dier in een groep van een bepaalde diersoort dat duidelijk de leiding heeft. Deze leiding kan de vorm van heerschappij aannemen maar kan ook gewoon op gezag berusten.
Bij de mens en de chimpansee regeert het alfamannetje de hele groep, en wordt hij geëerd door de andere groepsleden met symbolische gebaren van onderwerping (zoals buigingen en het mannetje voorop laten lopen) en met privileges. Gewoonlijk moet de alfa-mens of -chimpansee, om zijn status te handhaven, coalities sluiten met andere leidende mannen. Die krijgen daardoor soms meer praktische invloed dan de formele alfa. Hun naaste verwanten, de Bonobo's daarentegen leggen hun leiders niet zo'n groot gezag in handen; hier moet de alfa-man zich keer op keer bewijzen.
Matriarchale dieren hebben uiteraard een alfavrouwtje. Sommige dieren zijn patriarchaal noch matriarchaal van natuur en hebben zowel een alfamannetje als -vrouwtje. Dit treft men bij verscheidene kleinere apensoorten aan. Eigenaardigheid is dat het mannetje vaak zijn status verdient door kundig en dapper gedrag (republiek-model) en de vrouwtjes hun status aangeboren krijgen (zgn. adel).
Bij veel zoogdieren, bijvoorbeeld de onevenhoevigen, mag het alfamannetje als enige met de vrouwtjes paren. Dit is een evolutionair middel om het nageslacht zo sterk mogelijk te maken. Keerzijde van de munt is wel dat het mannetje zich ieder jaar voorafgaande aan de paartijd in meerdere gevechten moet bewijzen. In wolvenroedels komen alfaparen voor. Deze paren mogen het eerst eten van een prooi en vaak als enige paren.
Insectensoorten die zich als een volk organiseren hebben een koningin, die soms populatie op populatie overleeft. Als zij sterft, soms eerst na tientallen jaren (dit is het geval bij enkele termietensoorten), betekent dat vaak het einde van de kolonie. Andere insecten houden hun koningin niet zo lang; dit doen bijvoorbeeld wespen. Als de koningin van een wespennest sterft, gewoonlijk rond het einde van augustus, zwermen de wespen massaal uit naar alles wat suiker bevat.
Wanneer men een alfa-dier doodt kan dat ernstige gevolgen hebben voor de populatie, die zich stuurloos gedraagt en niet gauw een nieuwe leider gekozen heeft. Soms wordt dit als een manier van bestrijding toegepast: wanneer men bijvoorbeeld bij een rattenkolonie de alfa-rat doodt, zal de populatie uit elkaar gaan en is het probleem van overlast op die plaats verdwenen.
Welke man veilt zijn nagels ? Welke man laat zijn rug ontharen door een huis genoot ? Sorry maar dit soort mannen ken ik per definitie niet, misschien omdat ik zelf niet zon man ben! Ik ben slechts een simpele vent erg relaxt en een instelling van ik zie wel wat gebeurd! Dus tja ik heb er geen verstand van!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Eens even kijken wat wiki zegt over alphamannen.
[..]
Hoe het dan ook zij, ik wil een man. Niet zo'n mietje die zijn nagels veilt terwijl hij Friends kijkt. Of zijn rug laat ontharen door zijn huisgenoot. Met ontharingscreme. Onder de douche.
Nog 1 zo'n man, en ik word definitief pot.
Ik werd een paar weken terug door een leuke man aangesproken in de kroeg. Dus wij gezellig aan het praten, en toen kwam de info van de vorige post ter sprake.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Welke man veilt zijn nagels ? Welke man laat zijn rug ontharen door een huis genoot ? Sorry maar dit soort mannen ken ik per definitie niet, misschien omdat ik zelf niet zon man ben! Ik ben slechts een simpele vent erg relaxt en een instelling van ik zie wel wat gebeurd! Dus tja ik heb er geen verstand van!
Een gewillig sletje krijg je door toch een beetje seksistisch terug te praten of niet ?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik werd een paar weken terug door een leuke man aangesproken in de kroeg. Dus wij gezellig aan het praten, en toen kwam de info van de vorige post ter sprake.
Ik stond nogal flabbergasted te kijken eigenlijk. Hoe kunnen mannen verwachten dat je een gewillig sletje krijgt met zulkse praat?
Ja. En doen alsof je geen interesse in haar hebt. En af en toe smerig lachen. En dan heb je kat in het bakkie..quote:Op zondag 6 juni 2010 23:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Een gewillig sletje krijg je door toch een beetje seksistisch terug te praten of niet ?
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. En doen alsof je geen interesse in haar hebt. En af en toe smerig lachen. En dan heb je kat in het bakkie..
Je kon een zus van me zijnquote:Op zondag 6 juni 2010 23:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. En doen alsof je geen interesse in haar hebt. En af en toe smerig lachen. En dan heb je kat in het bakkie..
Goede vrouwen scoor je niet in een kroeg. Kijk, alle kennis die je moet hebben.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Dus dat is hoe die vriend van mij dat doet! Die kreeg vieze smsjes terug en hij stuurde ze zelf ook! Maar een sletje is niet wat ik zoek dus ik heb weinig aan zulke kennis!
Wat moet ik dan doen enige tips ? Ik durf vaak niet eens meisjes aan te spreken!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Goede vrouwen scoor je niet in een kroeg. Kijk, alle kennis die je moet hebben.
Waarom ga je niet wat vaker naar de bibliotheek bijvoorbeeld? Je komt nl. over als een intelligent persoon, en vrouwen die lezen, dat lijkt me een plus. Praten hoeft nog niet eens. Bouw het langzaam op met oogcontactquote:Op zondag 6 juni 2010 23:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen enige tips ? Ik durf vaak niet eens meisjes aan te spreken!
Ik niet intelligent integendeel zelfs!quote:Op maandag 7 juni 2010 00:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Waarom ga je niet wat vaker naar de bibliotheek bijvoorbeeld? Je komt nl. over als een intelligent persoon, en vrouwen die lezen, dat lijkt me een plus. Praten hoeft nog niet eens. Bouw het langzaam op met oogcontact
Je bent nog jong. Geef het de tijd. Als je zo oud bent als mij, dan mag je al wat meer wanhopenquote:Op maandag 7 juni 2010 00:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik niet intelligent integendeel zelfs!Hmm de biebs hier komt toch geen volk. Enige keer wanneer ik echt buiten kom is in de fitness maar om daar meisjes aan te spreken is ook zo belachelijk! Verdomme... ik zag laatst wel een leuk meisje op straat. Maar Argo vlucht graag!
Als de huidige situaties zo aanhouden zal ik dus zonder ooit een vriendin te hebben gehad sterven. Dat vind ik een triest vooruitzicht!quote:Op maandag 7 juni 2010 00:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je bent nog jong. Geef het de tijd. Als je zo oud bent als mij, dan mag je al wat meer wanhopen
Vrouwen houden erg van een goede conversatie op zijn tijd.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Als de huidige situaties zo aanhouden zal ik dus zonder ooit een vriendin te hebben gehad sterven. Dat vind ik een triest vooruitzicht!
Maar krijgen vrouwen dan niet juist zoiets dat ze hem meer als een soort vriend gaan zien of goeie broer ? Das ook 3x niks! (Heb ik altijd de laatste tijd)quote:Op maandag 7 juni 2010 00:16 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Vrouwen houden erg van een goede conversatie op zijn tijd.
De meeste mannen zijn nogal in zichzelf gekeerd en prefereren korte antwoorden.
Je hebt dus zeker een voordeel hier
Nou ik niet, ik vind een relatie zonder diepgang en de mogelijkheid om goed met elkaar te kunnen praten niksquote:Op maandag 7 juni 2010 00:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar krijgen vrouwen dan niet juist zoiets dat ze hem meer als een soort vriend gaan zien of goeie broer ? Das ook 3x niks! (Heb ik altijd de laatste tijd)
Klopt ik probeer mijn geluk wel nog eens! Hopelijk lukt het me dan een keer wel. Alleen een gesprek aanknopen vind de jonge Argo moeilijk! Maar in ieder geval bedankt voor de tips. Ik ben uw eeuwig dankbaar! En misschien als ik mediteer voor een gesprek aan knopen dat het dan wel lukt!quote:Op maandag 7 juni 2010 00:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nou ik niet, ik vind een relatie zonder diepgang en de mogelijkheid om goed met elkaar te kunnen praten niks![]()
En je partner kan toch ook gewoon een goede vriend(in) zijn
Het verschil tussen friendszone en aantrekkingskracht is toch echt hoe jij de vrouw in kwestie benadert. Dus je mag echt wel luisteren en lief doen, maar versier haar tegelijkertijd.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nou ik niet, ik vind een relatie zonder diepgang en de mogelijkheid om goed met elkaar te kunnen praten niks![]()
En je partner kan toch ook gewoon een goede vriend(in) zijn
Hoe doe je dat want vrouwen versieren daar ben ik absoluut geen held in!quote:Op maandag 7 juni 2010 00:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het verschil tussen friendszone en aantrekkingskracht is toch echt hoe jij de vrouw in kwestie benadert. Dus je mag echt wel luisteren en lief doen, maar versier haar tegelijkertijd.
Complimentjes geven. Af en toe een bietje slecht behandelen. Aantrekken en afstoten. Midden in de nacht smssen dat je aan haar moest denken. Dat soort dingen. Ik ben er kei hard voor gevallen.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Hoe doe je dat want vrouwen versieren daar ben ik absoluut geen held in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |