Yoga sorry mevrouw daar doe ik niet aan! Het spijt mij mijn oosterse wijsheid reikt niet zo ver!quote:
Ik kan je verzekeren dat ik iemand ben die veel pijn in zijn leven heeft gehad. Maar ook kan ik je verzekeren dat ik daardoor een sterker persoon ben. Alhoewel de pijn soms terug slaat in geest en ook in lichaam. Iedere keer dat het terug komt overwin ik het. Waardoor het me sterker maakt. Als je 50 vijanden verslaat word je sterker. Versla je pijn word je ook sterker!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:56 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik had het meer over in de buurt ervan op een steen ofzo zitten met het geruis en gebulder op de achtergrond![]()
Wat jij omschrijft lijkt me echter ook super!![]()
Pijn kan lekker zijn
ik kan uitslapenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik moet morgen om half 6 uit me nest dus ik kan je niet helpen. Nu nog wat zaakjes aan het doen via de computer onder het fokken
Ik wil ook slapen, maar ff wat regelen. Half 12 zal ik er wel inliggen.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:00 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik kan uitslapenmaar ga wel zo naar bed denk ik, mn bedje roept mij
ik ben er vandoorquote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wil ook slapen, maar ff wat regelen. Half 12 zal ik er wel inliggen.
Wat harde muziek en ik hou het nog wel ff vol
Slaap zequote:Op zondag 6 juni 2010 23:03 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik ben er vandoor
slaap lekker allemaal
slaap lekkerquote:Op zondag 6 juni 2010 23:03 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik ben er vandoor
slaap lekker allemaal
been there and done thatquote:Op zondag 6 juni 2010 22:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat ik iemand ben die veel pijn in zijn leven heeft gehad. Maar ook kan ik je verzekeren dat ik daardoor een sterker persoon ben. Alhoewel de pijn soms terug slaat in geest en ook in lichaam. Iedere keer dat het terug komt overwin ik het. Waardoor het me sterker maakt. Als je 50 vijanden verslaat word je sterker. Versla je pijn word je ook sterker!
Kijk eens aan een lot genoot! Ik weet niet wat voorn aandoening je hebt gehad. Maar ik ben blij dat het je gelukt is!quote:
Ik treed nooit in details over zulke dingen op fok!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Kijk eens aan een lot genoot! Ik weet niet wat voorn aandoening je hebt gehad. Maar ik ben blij dat het je gelukt is!![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op zondag 6 juni 2010 23:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Yes klaar.
Mensen ik kan pitten. Fok was weer een leuke bezigheid![]()
Morgen half 6 opstaan... kwart over 6 thuis en als het lukt half 7 trainen en dan om half 9 klaar met alleslange dag...
Dag schatje, dat is kut , aan jezelf denken! , Nee!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Daarover gesproken,
Tas, ik heb een meltdown. Wat moet ik doen? Morgen naar mijn werk?
Daarom hou ik het ook zo anoniem mogelijk en feliciteer ik je slechts. Ik vermeld slechts dat ik niet weet wat het is maar toch wil ik je erom een vriendelijk digitale schouder klopt geven. Omdat ik een aardige wijze mediterende halve monnik ben!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik treed nooit in details over zulke dingen op fok!![]()
Wel een goed idee.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:10 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dag schatje, dat is kut , aan jezelf denken! , Nee!
haha nou in dat geval.....insgelijksquote:Op zondag 6 juni 2010 23:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Daarom hou ik het ook zo anoniem mogelijk en feliciteer ik je slechts. Ik vermeld slechts dat ik niet weet wat het is maar toch wil ik je erom een vriendelijk digitale schouder klopt geven. Omdat ik een aardige wijze mediterende halve monnik ben!
Dank u het verlicht mijn hart.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:14 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
haha nou in dat geval.....insgelijks
Het hart klopt zolang er ambities zijn, zolang je een doel hebt. Zolang je niet kan opgeven. Natuurlijk hangt daar ook een limiet aan maar gezien mijn leeftijd maak ik me daar momenteel geen zorgen om. Leef gezond en leef gelukkig. En qua de sterkte van het hart zit het ook wel goed. Sommige mensen verwijderen iets wat hun oog irriteert ogenblikkelijk maar iets wat hun hart irriteert laten ze jaren zitten. Die fout zal ik nooit meer maken.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Zolang het maar blijft kloppen vind ik dat heel fijn voor je
werk in uitvoering nog maar goede vooruitgangen geboektquote:Op zondag 6 juni 2010 23:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Het hart klopt zolang er ambities zijn, zolang je een doel hebt. Zolang je niet kan opgeven. Natuurlijk hangt daar ook een limiet aan maar gezien mijn leeftijd maak ik me daar momenteel geen zorgen om. Leef gezond en leef gelukkig. En qua de sterkte van het hart zit het ook wel goed. Sommige mensen verwijderen iets wat hun oog irriteert ogenblikkelijk maar iets wat hun hart irriteert laten ze jaren zitten. Die fout zal ik nooit meer maken.Dus hier gaat alles goed ik hoop dat dat ook zo bij jou zo is!
Ik draag momenteel de titel van 18. Dus ik heb nog tijd zat. Alhoewel met zulke instelling gaat veel tijd verloren.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:22 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
werk in uitvoering nog maar goede vooruitgangen geboekt![]()
Hoe oud ben jij dan?
18 en zoveel wijsheden alquote:Op zondag 6 juni 2010 23:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik draag momenteel de titel van 18. Dus ik heb nog tijd zat. Alhoewel met zulke instelling gaat veel tijd verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |