Het moet natuurlijk wel een beetje acceptabel blijven. Mijn ouders zouden me niet aanmoedigen, maar een mooie tattoo kunnen die wel waarderen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Oma was in paniek toen ze mijn nieuwe tattoo zagNee kind toch geen nieuwe meer...
Ik: Oma zoals het er nu uitziet laat ik de rest van mijn lichaam ook wel doen...
Ik vertelde haar dat ik volgende week een stukje sleeve erbij doequote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:09 schreef solaire het volgende:
TLK: je bezorgt je arme oma nog een hartaanval
Ik heb niks zichtbaarquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel een beetje acceptabel blijven. Mijn ouders zouden me niet aanmoedigen, maar een mooie tattoo kunnen die wel waarderen.
Ja ik vind het hip !quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:17 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben nu niet meer anoniem natuurlijk.. met mijn foto. Hoezo zijn te letters fout, das hip.
[ afbeelding ]
Nog een keer dan, Pumpkinsoup stylo.
Als ik iemand zo over straat zie lopen weet ik zeker dat het friekin_ is.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:17 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben nu niet meer anoniem natuurlijk.. met mijn foto. Hoezo zijn te letters fout, das hip.
[ afbeelding ]
Nog een keer dan, Pumpkinsoup stylo.
Dat bordje heeft ze altijd bij zichquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik iemand zo over straat zie lopen weet ik zeker dat het friekin_ is.
Ik doe niet aan duidelijke foto'squote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik iemand zo over straat zie lopen weet ik zeker dat het friekin_ is.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:20 schreef Tassiepassie het volgende:
Zo alle muziek geselecteerd en staat al op de usb stick70,80,90 (merendeel) en dan wat maffe disco en pop
![]()
nu ff eten en daarna nog de beessies verzorgen en logeerbedje opmaken en dan wachten op taxicentrale TLK
Wat voor muziek moet ik dalijk in mijn auto hebben ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik doe niet aan duidelijke foto's![]()
Je ziet me trouwens toch op Solar![]()
kwart over 8 ben ik bij je. Kwartiertje eerderquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:20 schreef Tassiepassie het volgende:
Zo alle muziek geselecteerd en staat al op de usb stick70,80,90 (merendeel) en dan wat maffe disco en pop
![]()
nu ff eten en daarna nog de beessies verzorgen en logeerbedje opmaken en dan wachten op taxicentrale TLK
Dat is waar ook en ook nog erg lang wachtenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik doe niet aan duidelijke foto's![]()
Je ziet me trouwens toch op Solar![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
kwart over 8 ben ik bij je. Kwartiertje eerder
Komt omdat het gezellig is.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:22 schreef sproetjes het volgende:
mensen we gaan echt te snel door de topics heen
*pakt flesje wijn voor straks*
Lennyquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat voor muziek moet ik dalijk in mijn auto hebben ?
RHCP, Audioslave, Linkin PArk, Danko Jones, Lily Allen, Lenny Kravitz ? Of een oude Eurochart CD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |