Het moet natuurlijk wel een beetje acceptabel blijven. Mijn ouders zouden me niet aanmoedigen, maar een mooie tattoo kunnen die wel waarderen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Oma was in paniek toen ze mijn nieuwe tattoo zagNee kind toch geen nieuwe meer...
Ik: Oma zoals het er nu uitziet laat ik de rest van mijn lichaam ook wel doen...
Ik vertelde haar dat ik volgende week een stukje sleeve erbij doequote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:09 schreef solaire het volgende:
TLK: je bezorgt je arme oma nog een hartaanval
Ik heb niks zichtbaarquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel een beetje acceptabel blijven. Mijn ouders zouden me niet aanmoedigen, maar een mooie tattoo kunnen die wel waarderen.
Ja ik vind het hip !quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:17 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben nu niet meer anoniem natuurlijk.. met mijn foto. Hoezo zijn te letters fout, das hip.
[ afbeelding ]
Nog een keer dan, Pumpkinsoup stylo.
Als ik iemand zo over straat zie lopen weet ik zeker dat het friekin_ is.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:17 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben nu niet meer anoniem natuurlijk.. met mijn foto. Hoezo zijn te letters fout, das hip.
[ afbeelding ]
Dat bordje heeft ze altijd bij zichquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik iemand zo over straat zie lopen weet ik zeker dat het friekin_ is.
Ik doe niet aan duidelijke foto'squote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik iemand zo over straat zie lopen weet ik zeker dat het friekin_ is.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:20 schreef Tassiepassie het volgende:
Zo alle muziek geselecteerd en staat al op de usb stick70,80,90 (merendeel) en dan wat maffe disco en pop
![]()
nu ff eten en daarna nog de beessies verzorgen en logeerbedje opmaken en dan wachten op taxicentrale TLK
Wat voor muziek moet ik dalijk in mijn auto hebben ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik doe niet aan duidelijke foto's![]()
Je ziet me trouwens toch op Solar![]()
kwart over 8 ben ik bij je. Kwartiertje eerderquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:20 schreef Tassiepassie het volgende:
Zo alle muziek geselecteerd en staat al op de usb stick70,80,90 (merendeel) en dan wat maffe disco en pop
![]()
nu ff eten en daarna nog de beessies verzorgen en logeerbedje opmaken en dan wachten op taxicentrale TLK
Dat is waar ook en ook nog erg lang wachtenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik doe niet aan duidelijke foto's![]()
Je ziet me trouwens toch op Solar![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
kwart over 8 ben ik bij je. Kwartiertje eerder
Komt omdat het gezellig is.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:22 schreef sproetjes het volgende:
mensen we gaan echt te snel door de topics heen
*pakt flesje wijn voor straks*
Lennyquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat voor muziek moet ik dalijk in mijn auto hebben ?
RHCP, Audioslave, Linkin PArk, Danko Jones, Lily Allen, Lenny Kravitz ? Of een oude Eurochart CD?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat voor muziek moet ik dalijk in mijn auto hebben ?
RHCP, Audioslave, Linkin PArk, Danko Jones, Lily Allen, Lenny Kravitz ? Of een oude Eurochart CD?
Heb ik nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Muziek hiervan. Ik ga deze man op posterformaat op mijn slaapkamer hangen.
[ afbeelding ]
Want
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:17 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:22 schreef sproetjes het volgende:
mensen we gaan echt te snel door de topics heen
*pakt flesje wijn voor straks*
Als ik een PM van je terug gehah had, had ik je er ook wel 1 gemaakt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Er staat het verkeerde.
[..]
Valt wel mee toch?
Heb wel eens met twee anderen in een uur tijd een topic volgeluld.
Ik hoop je ook eens te ontmoeten op een meetquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:36 schreef huize het volgende:
Puur alleen al voor de muzieksmaak mag ik je al TLK.
Dadelijk lekker uiteten met mn lief en dan aan de drank !
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Als ik een PM van je terug gehah had, had ik je er ook wel 1 gemaakt.
Gewoon eens een vrijdagmiddag op een terras gaan zitten een aantal uur.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hoop je ook eens te ontmoeten op een meetWij Limburgers maken er een leuke gezellige avond van
Echt welquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:37 schreef sproetjes het volgende:
het is vanavond echt "fok-limbo's-gaan-aan-de-alcohol" avond he![]()
Ja dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon eens een vrijdagmiddag op een terras gaan zitten een aantal uur.
Wie weet ooit in de toekomst. Ik schaar me tegenwoordig onder het volk dat niet meer verder komt dan een terras en af en toe een pubquiz.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hoop je ook eens te ontmoeten op een meetWij Limburgers maken er een leuke gezellige avond van
Komt wel eensquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:39 schreef huize het volgende:
[..]
Wie weet ooit in de toekomst. Ik schaar me tegenwoordig onder het volk dat niet meer verder komt dan een terras en af en toe een pubquiz.
Is het ook. Ik luister het op LP op de speakers nu. En nu ben ik weer hitsigquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Echt wel
@ Friekin_ t-rex klinkt wel chill
Ga es gauw je mond spoelen. Hardstyle met Jump associëren is een zonde waar de doodstraf op staat.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Waarom doet dit me denken aan Jeckyll & Hyde, Patrick Jumpen en die andere paupers?
fijna avond allemaal eh! niet teveel lol zonder mijquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Komt wel eens
Ik ga zo douchen ( nu mag het) en daarna klaarmaken dus tas en friekin bis dalijk.
Ach, de mensen die er naar luisteren, das toch 1 pot nat.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:42 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ga es gauw je mond spoelen. Hardstyle met Jump associëren is een zonde waar de doodstraf op staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |