Ja maar ik wil de power of the clam representen.quote:
voorlopig mijn laatste weekend..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:46 schreef huize het volgende:
Juist tvp nieuwe reeks en nu ga ik de tuin zitten met een sigaar en fles bier!
Weeee fuckin-kend!
Dat kan ik niet over mezelf bepalen maar weet wel dat ik erg van sex houquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:43 schreef sproetjes het volgende:
[..]
wat wil je nou zeggen he
dat je je zelf woest aantrekkelijk vind
Jonkies hebben een piemel maar kunnen 'm niet gebruikenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet over mezelf bepalen maar weet wel dat ik erg van sex hou![]()
nouuuuuuuuu, uit ervaring weet ik andersquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jonkies hebben een piemel maar kunnen 'm niet gebruiken
wie houd er niet van sex?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet over mezelf bepalen maar weet wel dat ik erg van sex hou![]()
Daarom: zittend plassen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jonkies hebben een piemel maar kunnen 'm niet gebruiken
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:48 schreef sproetjes het volgende:
[..]
nouuuuuuuuu, uit ervaring weet ik anders
die kon zn piemel heel goed gebruiken, alleen voor de rest was het een eik0l
[..]
wie houd er niet van sex?
ohja een vriendin van me
Hij zal wel iets fout doen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:51 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ze vind t gewoon niet leuk, zou eerder zeggen: germ arme vriend van haar
Ze heeft een vriend? Dies homoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:51 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ze vind t gewoon niet leuk, zou eerder zeggen: germ arme vriend van haar
of ze is lesbisch en wordt niet geil van en vent maar zit nog in de ontkenningsfasequote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:53 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend? Dies homoof gaat binnekort vreemd
Dan nog zal hij op den duurt vreemd gaan vermoed ikquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
of ze is lesbisch en wordt niet geil van en vent maar zit nog in de ontkenningsfase
ZO EEN KEN IK ER OOK!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
of ze is lesbisch en wordt niet geil van en vent maar zit nog in de ontkenningsfase
Mieke stylo.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mjah ik hoop dat niet alle mannen zo zijn en dat sommige toch wel eerst een relatie verbreken alvorens een nieuwe scharrel te zoekenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:54 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dan nog zal hij op den duurt vreemd gaan vermoed ik
inddquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:56 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mjah ik hoop dat niet alle mannen zo zijn en dat sommige toch wel eerst een relatie verbreken alvorens een nieuwe scharrel te zoeken
Misschien kan die vent er niets van.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe kunje sex nu niet lekker vinden? Trauma of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |