Fipo reeds geplaatst.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:50 schreef the_legend_killer het volgende:
OP kotm eraan
Zegt iemand uit Utrecht.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Hee, komt een niet-Limbo hier even onze fipo stelen?
Kijk dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:54 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar geboren en getogen in Limburg.
Waar dan wel?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Is ook zo. Ik ben ook niet geboren en getogen in Friesland.
Daar zou ik dan ook blij om zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Is ook zo. Ik ben ook niet geboren en getogen in Friesland.
Noord-Hollandquote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Waar dan wel?
Daar zijn fotoboeken toch voor.quote:Stelletje fotoboeklurkers trouwens...
Ik kom graag in alle 12 provincies. Vind ze allemaal mooi op een andere manier.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Daar zou ik dan ook blij om zijn.
Oh, dan ben je dus nog steeds geen Limburger.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Noord-Holland
[..]
Daar zijn fotoboeken toch voor.![]()
Al die ´anonieme´ kijkers, dat vind ik veel nepper. Ik kijk gewoon onder m´n naam.
Berichten van Friesland naar Limburg duren, gezien de afstand, wat langer.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Welja, laat me hier maar alleen zitten.
Oh, dan is het een wonder dat ik überhaupt nog iets doorkrijg hier.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Berichten van Friesland naar Limburg duren, gezien de afstand, wat langer.
Ja, maar dat heeft weinig met de afstand te maken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh, dan is het een wonder dat ik überhaupt nog iets doorkrijg hier.
Ik wil niks zeggen, maar ik ben nog helemaal nuchter. Jij ook?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft weinig met de afstand te maken.
Nee, sinds half 9 nonstop aan de zuip.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik wil niks zeggen, maar ik ben nog helemaal nuchter. Jij ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |