zo voel je je nu iig welquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In real-life ben ik een oude man van 45
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Na een blik in Tassies FoBo, vrees ik toch echt dat jij het niet overleefd had.
veel belangrijker, te klein voor de detailsquote:
nacht begint net ja! Ik bij ook meer dan genoeg bier achter de kiezenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik moet even bijkomenzware nacht gehad je weet
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik moet even bijkomenzware nacht gehad je weet
Ik heb teveel gedronken in korte tijd! Das ook overkill.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:02 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
nacht begint net ja! Ik bij ook meer dan genoeg bier achter de kiezen
Zal ik even langskomen danquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef friekin_ het volgende:
Wat een kut TT, tlk. Ik ben niet boos, enkel teleurgesteld
Misschien had ik dat echt niet overleefd!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Bende daar nog steeds niet van bijgekomen?
Wat hebben ze met je gedaan joh?!
Dat zou TMI zijn. Geloof me.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Heel erg veel drank gegevenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, echt niet!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Misschien had ik dat echt niet overleefd!
Neem wel een handdoek mee.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zal ik even langskomen dan
ja, je kreeg er een zware kop vanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heel erg veel drank gegeven
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heel erg veel drank gegeven
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat alles?
[..]
Ik kan wel wat hebben hoor. Of moet het topic dan naar KPD
?
quote:
Of toch wel ik weet het niet als het op overleven aankomt is Argo goed, zelfs 2 dates heb ik overleefd. Terwijl ik zou bang als wat was. En helemaal gedesoriënteerd natuurlijk. Na 10 minuten over de kermis te hebben gelopen ging ik de eerste date alweer terug naar huis. Ik vond het toch maar niks! De tweede heb ik het veel langer uitgehouden. Misschien heeft Argo toch overleving krachten!quote:
Pas geleden?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Of toch wel ik weet het niet als het op overleven aankomt is Argo goed, zelfs 2 dates heb ik overleefd. Terwijl ik zou bang als wat was. En helemaal gedesoriënteerd natuurlijk. Na 10 minuten over de kermis te hebben gelopen ging ik de eerste date alweer terug naar huis. Ik vond het toch maar niks! De tweede heb ik het veel langer uitgehouden. Misschien heeft Argo toch overleving krachten!
Want al die vreselijke schoolreisjes heb ik ook overleefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |