De leukste en mooistequote:Op woensdag 30 juni 2010 11:54 schreef Portadona het volgende:
[..]
geen idee, lijkt me echt een leuke provincie
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:54 schreef Portadona het volgende:
[..]
geen idee, lijkt me echt een leuke provincie
Jij kunt buiten zitte, ik nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:05 schreef Gezicht het volgende:
Lekker, met dit weer de hele dag moeten leren.
quote:
Moet ik te ver lopen om dossiers te pakkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon de tel. doorschakelen naar de handy en je bureau buiten neerzetten.
quote:
Gewoon aan de handy zeggen dat je het dossier zo snel niet kunt vinden en later gaat terugbellen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:37 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Moet ik te ver lopen om dossiers te pakken
Blijf ik nog op en neer rennenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:54 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Gewoon aan de handy zeggen dat je het dossier zo snel niet kunt vinden en later gaat terugbellen.
yepquote:
Ziet er netjes uit.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:00 schreef sproetjes het volgende:
[..]
yep![]()
in deze outfit:
[ afbeelding ]
representatief genoeg voor een sollicitatie naar een uniformfunctie?
jaja, met zwart blokje op mn hoofdquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:16 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit.
Ik ga ervan uit dat je niet anoniem gaat solliciteren.
true or false?quote:Vind het persoonlijk te uitdagend, ziet er zeker zeer goed uit maar PERSOONLIJK zou ik iets formeler gaan.
Nu zie je eruit als een "lekkere meid" maar je moet laten zien wat je reeds bewezen hebt dat je brains hebt en de aandacht daar niet van afleiden.
vind de hakken te hoog
(kei grappig dat ik, steeds als ik t bericht edit, een banner van de politie te zien krijgtoepasselijk
)
cobert iets te kort en broek te straks
sorry zeg altijd mijn menig
Geen idee hoe dat bij de politie eraan toe gaat. Opmerking over de hakken kan ik me nog wel iets bij voorstellen maar zal ook afhanelijk zijn van de functie waarop je solliciteert.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:19 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jaja, met zwart blokje op mn hoofd
edit: iemand op een ander forum (gerelateerd aan de functie waar ik voor solliciteer) vind dit te uitdagend,
zijn bericht:
[..]
true or false?
Misschien een andere broek, deze zit nogal strak. Ballerina's maken ook al een wereld van verschilquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:33 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat bij de politie eraan toe gaat. Opmerking over de hakken kan ik me nog wel iets bij voorstellen maar zal ook afhanelijk zijn van de functie waarop je solliciteert.
Een witte blouse kan het ook al formeler maken.
Van de andere kant loop je als vrouw ook het risico dat je overdressed bent voor een functie.
Ik heb hier regelmatig met sollicitanten te maken en mij gaat het er dan om dat iemand er verzorgd uitziet en dat je kunt zien dat ze zich in ieder geval op het gemak voelen met wat ze aanhebben. Wat jij aanhebt op de foto ziet er in ieder geval netjes en verzorgd uit. Bij gewaagd denk ik aan flinke inkijk en te korte rokjes.
ditquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:33 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat bij de politie eraan toe gaat. Opmerking over de hakken kan ik me nog wel iets bij voorstellen maar zal ook afhanelijk zijn van de functie waarop je solliciteert.
Van de andere kant loop je als vrouw ook het risico dat je overdressed bent voor een functie.
Ik heb hier regelmatig met sollicitanten te maken en mij gaat het er dan om dat iemand er verzorgd uitziet en dat je kunt zien dat ze zich in ieder geval op het gemak voelen met wat ze aanhebben. Wat jij aanhebt op de foto ziet er in ieder geval netjes en verzorgd uit. Bij gewaagd denk ik aan flinke inkijk en te korte rokjes.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:33 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |