daar heb je een wiki account voor nodig dacht ik? vraag anders ff in het Liwwadden topic, Ensaf heeft er verstand van.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:43 schreef L.no het volgende:
Waar kan je de OP editten van de wiki? De topics na nummer 30 zijn er niet.
Waarom twijfel jequote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:44 schreef Argo het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat maar doen, maar *twijfelt*...
Zoveel moeite.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar heb je een wiki account voor nodig dacht ik? vraag anders ff in het Liwwadden topic, Ensaf heeft er verstand van.
Gewoon doen, of smsen als je dat minder eng vindquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:44 schreef Argo het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat maar doen, maar *twijfelt*...
Ik ga PiRANiA vragen. Hij is wiki modquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom dacht je dat ik neit eens moeite doe om OPs aan te passen?
Hmm ik heb haar altijd afgezegd misschien is dit mijn straf. En de vorige twee dates heb ik zwaar verkloot, eentje duurde maar 10 minuten. Toen nog eens 4 keer iets afgezegd. En de date erna heb ik haar op het eind gewoon een hand gegeven, en toen ze mij wou kussen ging ik naar achter met mijn lichaam. Als in ik ben bang reflex. Daarna ook niks meer van elkaar gehoord. Ze heeft een hogere opleiding dan mij. Ik denk dat ze daarom geen toekomst meer erin ziet ?quote:
nee, ze houd afstand omdat ze denk dat jij niet wil met jou gedrag... jij bent nu aan zet, en ik zou als eerste ff excuses aanbieden voor je lompe gedrag...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm ik heb haar altijd afgezegd misschien is dit mijn straf. En de vorige twee dates heb ik zwaar verkloot, eentje duurde maar 10 minuten. Toen nog eens 4 keer iets afgezegd. En de date erna heb ik haar op het eind gewoon een hand gegeven, en toen ze mij wou kussen ging ik naar achter met mijn lichaam. Als in ik ben bang reflex. Daarna ook niks meer van elkaar gehoord. Ze heeft een hogere opleiding dan mij. Ik denk dat ze daarom geen toekomst meer erin ziet ?![]()
Dat is wel moeilijk ja. Probeer maar rustig over na te denken en dan bel je haar (of niet)quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm ik heb haar altijd afgezegd misschien is dit mijn straf. En de vorige twee dates heb ik zwaar verkloot, eentje duurde maar 10 minuten. Toen nog eens 4 keer iets afgezegd. En de date erna heb ik haar op het eind gewoon een hand gegeven, en toen ze mij wou kussen ging ik naar achter met mijn lichaam. Als in ik ben bang reflex. Daarna ook niks meer van elkaar gehoord. Ze heeft een hogere opleiding dan mij. Ik denk dat ze daarom geen toekomst meer erin ziet ?![]()
Hmm daar zit al een maand of 3 tussen, ik heb haar gekrabbeld op hyves maar krijg niks terug!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ze houd afstand omdat ze denk dat jij niet wil met jou gedrag... jij bent nu aan zet, en ik zou als eerste ff excuses aanbieden voor je lompe gedrag...
Ik wil niet wanhopig overkomen ook al ben ik dat! Ik heb vaker niks van me laten horen maar als ik me dan alleen voelde smste ik haar, en een tijdje daarvoor toen we iets gingen doen had ik nog gemengde gevoelens met zon andere meid. Die me heeft gekloot!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is wel moeilijk ja. Probeer maar rustig over na te denken en dan bel je haar (of niet)
je moet ook niet hyvekrabbelen... sms!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm daar zit al een maand of 3 tussen, ik heb haar gekrabbeld op hyves maar krijg niks terug!
[..]
Ik wil niet wanhopig overkomen ook al ben ik dat! Ik heb vaker niks van me laten horen maar als ik me dan alleen voelde smste ik haar, en een tijdje daarvoor toen we iets gingen doen had ik nog gemengde gevoelens met zon andere meid. Die me heeft gekloot!
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:55 schreef Tassiepassie het volgende:
@Alex: heb logeerkamer en matras voor je
Hmm ik hoop dat ze Duitsland inmaken!quote:
Ja maar sms kost geld!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je moet ook niet hyvekrabbelen... sms!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |