quote:
Well hellooquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kom ook uit Venlo![]()
(Maar nu niet meer)
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi, ik ben Alex. Toen ik nog mod was vond ik je irritant en probeerde ik je telkens te laten bannen. Nu vind ik je alleen nog maar irritant, maar ben ik blij dat het mijn probleem niet meer is.
Hoii Fries!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
dat was @ turk dus![]()
Hier is het na de bui nu weer heeten ramen open gaat ook niet ivm de katten
Ja, maar niemand vroeg na jouquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi, ik ben Alex. Toen ik nog mod was vond ik je irritant en probeerde ik je telkens te laten bannen. Nu vind ik je alleen nog maar irritant, maar ben ik blij dat het mijn probleem niet meer is.
Wil je 'm pijn doen?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
eerlijkheid is geen zegenquote:
vóór mij vroegen wel een paar mensen!quote:
nee, ik doe alleen mensen die ik tof vind pijnquote:
Ik 'had zo'n vliegennet voor mijn raam en mijn raam open terwijl mijn kat buiten wasquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
dat was @ turk dus![]()
Hier is het na de bui nu weer heeten ramen open gaat ook niet ivm de katten
Whehehquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik 'had zo'n vliegennet voor mijn raam en mijn raam open terwijl mijn kat buiten was
OPeens staat me kat naast me.. ik zoopeens van
net kapot
Hou je van SM dan?quote:
quote:
2 Lada's, 2 visa's, en inderdaad een vrij omvangrijke hoeveelheid rubber, tape, tie wraps en wikkelfolie.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
dankje alexx.. alleen het gedachten al: een hippieboy met zijn tig lada's en 25 Visa's en zijn SM collectie
Voor je 4 barrels?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2 Lada's, 2 visa's, en inderdaad een vrij omvangrijke hoeveelheid rubber, tape, tie wraps en wikkelfolie.
Dus je bedrijft sm liefde met je barels?quote:
Euh, nee, dat soort dingen komt niet in me op. Ben wel eens gepepen in de Niva!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dus je bedrijft sm liefde met je barels?
Vanwaar dat tieraps en die tape op de bumper en zijschermen van je Visa?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Euh, nee, dat soort dingen komt niet in me op. Ben wel eens gepepen in de Niva!
SM doe ik met gewillige vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Bel haarquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:52 schreef Argo het volgende:
GVD ik wacht nu al 6 dagen op woord van dat meisje!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De tape op de visa was omdat ik geen tijd had de bumper goed vast te zetten na een motorwissel (halve dagquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Vanwaar dat tieraps en die tape op de bumper en zijschermen van je Visa?
Waarom?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hem vergelijk ik met Lucifer
Dat beest valt me aanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De tape op de visa was omdat ik geen tijd had de bumper goed vast te zetten na een motorwissel (halve dag) . Ik merkte dat ik daar veel opmerkingen over kreeg, dus aandachtsgeil dat ik ben heb ik het laten zitten
![]()
Maar de Visa staat nu al 3 jaar in de garage...
[..]
Waarom?
Je hebt haar gewoon onvrijwillig verkracht, en nu mishandel je haar geestelijk en lichamelijk in je schuurtje..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De tape op de visa was omdat ik geen tijd had de bumper goed vast te zetten na een motorwissel (halve dag) . Ik merkte dat ik daar veel opmerkingen over kreeg, dus aandachtsgeil dat ik ben heb ik het laten zitten
![]()
Maar de Visa staat nu al 3 jaar in de garage...
[..]
Waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |