Zodra ik geld heb wil ik ff naar Terneuzenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:03 schreef Klonk het volgende:
nah, Zeeland is ook lekker hoor
en daar is het nu 17 graden, ik hou van mijn huisje maar waarom is het zo beroerd geisoleerd, gelukkig volgend jaar een grote renovatie van de woningbouw uit
eindelijk een geisoleerde zolder
Hier 17.6 gradenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:00 schreef Klonk het volgende:
ik ben jaloers op het westen, hoe heerlijk lijkt het me om nu 16 graden buiten te hebben, lekker afkoelen in plaats van binnen en buitenshuis even warm...
Brood? Salade? Pasta?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:05 schreef Argo het volgende:
Loop ik naar beneden, vraagt mijn moeder wat ik met die condooms moest. Wtf... Ik heb echt mijn dag niet!
Weet iemand iets simpels om te eten ? Ik heb nog niks gehad ik ben geen goeie kok, ik kan nauwelijks pannenkoeken maken. Maar de vorige keer dat ik die maakte werd ik misselijk omdat ik ze niet goed gaar had gemaakt!
Broodquote:
Het is wel koeler nu, dus niets basta.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:35 schreef Argo het volgende:
[..]
hitte =kut daarmee basta
[/quote[quote]Op zaterdag 3 juli 2010 20:35 schreef Argo het volgende:
[..]
hitte =kut daarmee basta
Hoi!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:39 schreef Turquaz52 het volgende:
hoi![]()
Ben Turq, beetje verlegen![]()
Ik moest me melden van Argo..![]()
iig, ik kom uit Venlo..
Ik kom ook uit Venloquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:39 schreef Turquaz52 het volgende:
hoi![]()
Ben Turq, beetje verlegen![]()
Ik moest me melden van Argo..![]()
iig, ik kom uit Venlo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |