Praat eens met hemquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:27 schreef sproetjes het volgende:
zo nu word het stil hier, ik heb ivo zn msn
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:27 schreef sproetjes het volgende:
zo nu word het stil hier, ik heb ivo zn msn
oh en: fipo gemacht
Doen we er meteen een fok kijkmeet bijquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Wanneer is de eerste date? En waar?
Ik heb nog wel ergens een krant met kijkgaten liggen
Deed ik ook niet meer, maar was vandaag aan 't werk in Weert als orderpicker bij Allstars, kwam de personeelsmanager naar me toe dat er weer werk was als brandwacht op DSM voor de komende zes wekenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:36 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dacht dat je dat niet meer deed joh?
Ik moet de launch van 2 sites coördinerenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ga ik voetbal kijken in een of andere tent.
Ik hopelijk met veel bier buiten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof iemand op die sites kijkt op dat momentquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:39 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik moet de launch van 2 sites coördineren
Dat bier is nog een complicerende factor. Vanmiddag met zwemmen ook een aantal Weißbiertjes gehad en dat hakte er wel in met die zonquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hopelijk met veel bier buiten.
Daaromquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof iemand op die sites kijkt op dat moment
Ja en dan BBQ erbijquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat bier is nog een complicerende factor. Vanmiddag met zwemmen ook een aantal Weißbiertjes gehad en dat hakte er wel in met die zon
Ik in de open airquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |