Nee hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 16:06 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik rijd geen heftruck dus ga ik maar weg,wordt toch genegeerd hier
Nee hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 16:06 schreef Tassiepassie het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:06 schreef Alexxxxx het volgende:
hoe kun je nu moeten steken met een heftruck?
Welkom in Liwwaddenquote:Op maandag 5 juli 2010 16:06 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik rij ook geen heftruck!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:06 schreef Tassiepassie het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik rij ook geen heftruck!
En der was een leuke meid bij de sportschool. Ik liep erop af en wou bijna iets zeggen maar het ging net mis. Volgende keer gaat het beter denk ik! Volgende keer heb ik de moed!
ik was nog onervaren, en wilde ff vlug vlug op vrijdagmiddag de vrachtwagen voor Jumbo volstampenquote:
Je had nog geluk dat hij zo vast komt te zitten, voor het zelfde geld viel hij vooroverquote:Op maandag 5 juli 2010 16:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik was nog onervaren, en wilde ff vlug vlug op vrijdagmiddag de vrachtwagen voor Jumbo volstampenWas bij de toastfabriek
Ik was echt close. Als eerste dacht ik, ik ga een apparaat naast haar zitten en knoop dat een praatje aan. Komt zon andere dikzak die stond te lamlullen gaat hij der naast zitten!quote:
Nee niet eensquote:Op maandag 5 juli 2010 16:11 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Je had nog geluk dat hij zo vast komt te zitten, voor het zelfde geld viel hij voorover
En flink shaken erna zeker he?
Ja ik weet het!! Kan jij mij niet eens een tip of 2 geven dan ga ik die uitvoeren en maak ik een uitgebreid verslag hier! Jullie zijn mijn mede Limburgers. Wat zal ik de volgende keer zeggen of doen als ik een leuke dame zie ?quote:
tl;drquote:Op maandag 5 juli 2010 16:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik was echt close. Als eerste dacht ik, ik ga een apparaat naast haar zitten en knoop dat een praatje aan. Komt zon andere dikzak die stond te lamlullen gaat hij der naast zitten!Dus poging 2 ik ging mijn biceps nog effkes afwerken met 40 preacher curls. En toen dacht ik hmm zij gaat vast dadelijk naar boven om haar buikspieren te doen. Dus ik ging haar al voor. Ik ga me dus al de buik trainen. Komt ze inderdaad naar boven!!!
Maar ze ging apparaten doen. En zij keek soms naar mij en ik naar haar. Maar in het eind kon ik het niet. Toen zij ging ben ik ook maar iets later gegaan om niet te opvallend te zijn. Dus ik ga komt zij dan pas de fitness uit. Ik fiets dus redelijk langzaam kijk 1 x om is ze met haar telefoon bezig. Dan begint het te regene alsof god zegt. Argo jij klootzak geef ik je een kans neem je hem niet. Dus ik stop trek mijn vest aan in de hoop dat ze me dan voorbij komt. En dat deed ze maar toen ik haar wou bij haaien. Ging ze een andere kant op!!
![]()
Hoi, ik heb condooms en kan niet heftruckrijden. Neuken?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat zal ik de volgende keer zeggen of doen als ik een leuke dame zie ?
Je reed dus niet volle vaart?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee niet eensFf verbaasd gekeken, rondje om de heftruck, en toen snel mn camera gepakt, en met en andere heftruck de boel weer terug geduwd
Dit dus. Go argoquote:Op maandag 5 juli 2010 16:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoi, ik heb condooms en kan niet heftruckrijden. Neuken?
Ik vroeg het aan mijn mede Limburgers, niet aan een Fries.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoi, ik heb condooms en kan niet heftruckrijden. Neuken?
Van de bijna 40 topics,staat minstens de helft al vol met tips......de mensen zijn uitgeholpen onderhand denk ikquote:Op maandag 5 juli 2010 16:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ik weet het!! Kan jij mij niet eens een tip of 2 geven dan ga ik die uitvoeren en maak ik een uitgebreid verslag hier! Jullie zijn mijn mede Limburgers. Wat zal ik de volgende keer zeggen of doen als ik een leuke dame zie ?
Pasterop, of ik laat je bannen voor discriminatie. Misstique en ik hebben heul fijn samengewerkt toen ik nog STA mod was hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 16:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan mijn mede Limburgers, niet aan een Fries.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik was nog onervaren, en wilde ff vlug vlug op vrijdagmiddag de vrachtwagen voor Jumbo volstampenWas bij de toastfabriek
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Pasterop, of ik laat je bannen voor discriminatie. Misstique en ik hebben heul fijn samengewerkt toen ik nog STA mod was hoor
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tuurlijk wel, een heftruck heeft twee snelheden, plankgas en noodstop
Klopt, maar geen een helpt me met wat ik moet zeggen. Gewoon hoi misschien ? Ik wil niet als een freak overkomen!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:17 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Van de bijna 40 topics,staat minstens de helft al vol met tips......de mensen zijn uitgeholpen onderhand denk ik
Dus ga er wat aan doen ipv blijven verdrinken in zelfmedelijden
Het is geen discriminatie jij bent welkom in het Limbo topic. Maar ik vroeg de vraag duidelijk aan mijn mede Limburgers!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Pasterop, of ik laat je bannen voor discriminatie. Misstique en ik hebben heul fijn samengewerkt toen ik nog STA mod was hoor
nee niet eensquote:
En dan nog Mpg jij neemt het wel voor me op he!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Tiek kan ook niet bannen hoor. En da witte best.
dat weet jij, dat weetik,maar dat weet die sportgoolgangster nietquote:Op maandag 5 juli 2010 16:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Tiek kan ook niet bannen hoor. En da witte best.
Ieder mens is uniek en wil een persoonlijke SPONTANE benaderingquote:Op maandag 5 juli 2010 16:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt, maar geen een helpt me met wat ik moet zeggen. Gewoon hoi misschien ? Ik wil niet als een freak overkomen!
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat weet jij, dat weetik,maar dat weet die sportgoolgangster niet
Jij bent gewoon jaloers op mijn spieren!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat weet jij, dat weetik,maar dat weet die sportgoolgangster niet
Hmm aight point taken. Zal eens erover nadenken. En ik zal ook eens op pad gaan.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ieder mens is uniek en wil een persoonlijke SPONTANE benaderingdus er zijn geen standaar dingen die je op kunt flansen.
Met hoi beginnen is echter toch niet zo moeilijk he
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:22 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik heb trouwens wel een heftruck gereden toen ik nachtdienst draaide op een ploeg met 12 mannen![]()
De baas vond het de dag erna niet leuk dat niemand wist hoe die deuk in de magazijndeur kwam
Denk eens na.. ik ben magazijnmedewer.. heb ik een sportschool nodig om aan spieren te werken?quote:
lekker handig, onverzekerd rondrijdenquote:Op maandag 5 juli 2010 16:22 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik heb trouwens wel een heftruck gereden toen ik nachtdienst draaide op een ploeg met 12 mannen![]()
De baas vond het de dag erna niet leuk dat niemand wist hoe die deuk in de magazijndeur kwam
Ja maar je moet je oefeningen afwisselen, en van trainen alleen krijg je geen spieren. Je moet ook genoeg eiwitten eten. En dan is ook nog niet zeker welke spieren je traint. Want mijn quadriceps krijgt misschien meer training dan die van jou. Verder denk ik dat je triceps en schouders want ja de schouders hebben 3 spiergroepen. Niet zo goed getraind zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Denk eens na.. ik ben magazijnmedewer.. heb ik een sportschool nodig om aan spieren te werken?![]()
[..]
lekker handig, onverzekerd rondrijden
oh, heb ik ook enes gehad, meostik voor een stel bouwvakkers een pallet neerzetten...quote:Op maandag 5 juli 2010 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Bij mijn vorige werkgever had een collega eens een complete systeemwand eruit gereden met de heftruck. Schade: 80.000 euro
.
Ik was wel verzekerd van 12 mannen die gierend van het lachen hun uren hebben volgewerkt die nachtquote:Op maandag 5 juli 2010 16:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Denk eens na.. ik ben magazijnmedewer.. heb ik een sportschool nodig om aan spieren te werken?![]()
[..]
lekker handig, onverzekerd rondrijden
ik heb werkspieren, jij showspierenquote:Op maandag 5 juli 2010 16:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja maar je moet je oefeningen afwisselen, en van trainen alleen krijg je geen spieren. Je moet ook genoeg eiwitten eten. En dan is ook nog niet zeker welke spieren je traint. Want mijn quadriceps krijgt misschien meer training dan die van jou. Verder denk ik dat je triceps en schouders want ja de schouders hebben 3 spiergroepen. Niet zo goed getraind zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |