Ben je trots op je eigen stad, wil je graag ervaringen delen met plaatsgenoten of wil je wat kwijt over de provincie waarin je woont? Ga je binnenkort verhuizen en zoek je info over je nieuwe woonplaats? Dan ben je van harte welkom in Stad & Streek!
Over Limburg Limburg is een van de twaalf provincies van Nederland en ligt in het zuidoosten van het land. Het wordt dikwijls Nederlands-Limburg genoemd als het nodig is onderscheid te maken met de gelijknamige Belgische provincie. Het heeft ongeveer een bevolking van 1.122.990 inwoners (30 november 2009). Tussen de 630.000 en 650.000 inwoners (ruim de helft, 55%) leeft in het verstedelijkte zuiden van Limburg. De hoofdstad van Limburg is Maastricht.
Picas van onze provincie e.d.
Panorama van het Heuvelland tussen Schin op Geul en Valkenburg aan de Geul.
Limburgers op Fok!:
Argo *
Kabouter_Batsgraag
nattermann
presidenttje
Rifoki
the_legend_killer
tisauch
Trollface.
Tassiepassie
Neo-Mullen
solaire
vosss
.ZilveR.
LimboFan
sproetjes
L.no
rondarts
Gezicht
Metalfreak
ebke
Lauuwtje
Plums
Frishe
teamlead
fratsman
mirved
droomvrouwtje
De_Roermondenaar
megamandy
Lienzz
x3ro
Feya
MaddoxX
Maikuuul
CraniuM
MissSpooky
Mini_rulez
DeeCruise
rietsjdabietsj
refragmental
Tism
ManianMan
HairyArsedIrishman
Love85Angel
Ivo1986
MPG
friekin_
Kn0x
huize
Citizen.Erased
Postmortum
limbolandjgirl
Adames
Refurb
Burner82
Brerius
Little_Miss_Naughty
Klonk
whitesosa
Limburgfans op FOK!:
Alexxxxx
Sta je niet in de lijst? Meld dat dan in dit topic zodat je in de lijst verwerkt kan worden.
* Op 6 juli heeft Argo plechtig beloofd niet eerder weer in deze reeks te posten voor hij een vriendin heeft. Zijn eerstvolgende post zal daarom pas komen als hij het bewijs voor het hebben van een vriendin heeft geleverd.
oleeee ole ole oleeeeeeeeeeee !!!!!!!!!! ik werd geil van die goal van giovanni en van de rest van de wedstrijd kreeg ik t aan mijn hart!!! Maar we staan in de finaleeeeeee!!!!! En nu ga ik zuipen