Lekkerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:35 schreef sproetjes het volgende:
tis indd hitsig warm, daarom lik ik nu maar aan een ijsje
Ehm hoelaat mag ik komenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:37 schreef sproetjes het volgende:
[..]
trouwens, hoe laat kwam je me nu ophalen?
doen we even via pmquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:38 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ehm hoelaat mag ik komenen de hamvraag waar precies?
Ik sta je weer te plagen en dat zal niet de laatste keer zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
Ik zag je net al in WK posten, en wilde je daar een virtueel kusje geven maar ik durfde niet
pas op of ik sta ineens voor je deurquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik sta je weer te plagen en dat zal niet de laatste keer zijn![]()
bij deze
jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
word het de eerste keer dat jullie elkaar irl gaan meeten?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
spannend!Word vast leuk, als ik zie hoe jullie een klik hebben hier in het topic
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey alex ! onze date gaat vast beter worden.
Weet ikquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
![]()
jongen, als ik het kon betalen was ik dit weekend in limburg geweest, seriues
tassie heeft hem vastgebonden in in haar kelder opgeslotenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:48 schreef nattermann het volgende:
Waar is Argo trouwens gebleven? Nog steeds wanhopig?
welke film?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga mijn film afkijkentot straks
Dat gaat dan weer lang durenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tassie heeft hem vastgebonden in in haar kelder opgeslotendaar mag ie pas weer uit als ie een vriendin heeft
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tassie heeft hem vastgebonden in in haar kelder opgeslotendaar mag ie pas weer uit als ie een vriendin heeft
Niet hierquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
post eens een naaktfoto van jezelf dan?
nou Alex...als er een mooie vrouw in mijn kelder komt is dat geen probleem...alleen hou ik die dan zelf en gooi Argo eruitquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, inderdaad, andere vrouwen dan tassie komen er niet in haar kelder![]()
en die moet hem niet
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:59 schreef sproetjes het volgende:
nondeju, en ik zit hier "opgedirkt" voor dat feestje, met een lange legging want t zou er stikken van de muggenen nu kan ik mn muggenstick niet vinden voor mn armen
citroen in huis?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:59 schreef sproetjes het volgende:
nondeju, en ik zit hier "opgedirkt" voor dat feestje, met een lange legging want t zou er stikken van de muggenen nu kan ik mn muggenstick niet vinden voor mn armen
maar dan komt argo terug in het topicquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:00 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nou Ales...als er een mooie vrouw in mijn kelder komt is dat geen probleem...alleen hou ik die dan zelf en gooi Argo eruit
oh ik heb daar geen last van...ik heb mijn selectieve leesfunctie ingesteldquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar dan komt argo terug in het topic
met een pimp abbo kun je iemand daadwerkelijk blokkerenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:03 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
oh ik heb daar geen last van...ik heb mijn selectieve leesfunctie ingesteld
nah zo erg is t nog niet en ik ga geen geld uitgeven voor iets wat ik prima zelf kanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met een pimp abbo kun je iemand daadwerkelijk blokkeren
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:06 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nah zo erg is t nog niet en ik ga geen geld uitgeven voor iets wat ik prima zelf kan
slimquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:06 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nah zo erg is t nog niet en ik ga geen geld uitgeven voor iets wat ik prima zelf kan
ikkan geen domme woordgrappen met hor bednekenquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
slim
[..]
ikkan geen domme woordgrappen met hor bedneken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |