Niet hierquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
post eens een naaktfoto van jezelf dan?
nou Alex...als er een mooie vrouw in mijn kelder komt is dat geen probleem...alleen hou ik die dan zelf en gooi Argo eruitquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, inderdaad, andere vrouwen dan tassie komen er niet in haar kelder![]()
en die moet hem niet
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:59 schreef sproetjes het volgende:
nondeju, en ik zit hier "opgedirkt" voor dat feestje, met een lange legging want t zou er stikken van de muggenen nu kan ik mn muggenstick niet vinden voor mn armen
citroen in huis?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:59 schreef sproetjes het volgende:
nondeju, en ik zit hier "opgedirkt" voor dat feestje, met een lange legging want t zou er stikken van de muggenen nu kan ik mn muggenstick niet vinden voor mn armen
maar dan komt argo terug in het topicquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:00 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nou Ales...als er een mooie vrouw in mijn kelder komt is dat geen probleem...alleen hou ik die dan zelf en gooi Argo eruit
oh ik heb daar geen last van...ik heb mijn selectieve leesfunctie ingesteldquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar dan komt argo terug in het topic
met een pimp abbo kun je iemand daadwerkelijk blokkerenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:03 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
oh ik heb daar geen last van...ik heb mijn selectieve leesfunctie ingesteld
nah zo erg is t nog niet en ik ga geen geld uitgeven voor iets wat ik prima zelf kanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met een pimp abbo kun je iemand daadwerkelijk blokkeren
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:06 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nah zo erg is t nog niet en ik ga geen geld uitgeven voor iets wat ik prima zelf kan
slimquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:06 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nah zo erg is t nog niet en ik ga geen geld uitgeven voor iets wat ik prima zelf kan
ikkan geen domme woordgrappen met hor bednekenquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
slim
[..]
ikkan geen domme woordgrappen met hor bedneken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |