Niet helemaal. Nu heb je de wiki paginatekst ook...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:28 schreef .ZilveR. het volgende:
OP opzoeken in het vorige deel, staat in wiki he...
En dan ctrl+c --> ctrl+v![]()
Jonge, ik ging ervan uit dat hij een beetje van zijn eigen slimheid zou gebruikenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Nu heb je de wiki paginatekst ook...
Ja, wel maar kort:Pquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:36 schreef the_legend_killer het volgende:
goedemiddag. Lekker geslapen allemaal ?
Blijkbaar ging dat dus even mis...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:40 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Jonge, ik ging ervan uit dat hij een beetje van zijn eigen slimheid zou gebruiken
Gelukkigquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:40 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ja, wel maar kort:P
En ik voel me niet meer ziek
ooh dat is minder en al zeker helemaal alleenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:55 schreef sproetjes het volgende:
tvpppp straks nog werken van 16.00 tot 22.30... in mn eentje..
ik ben wel constant met klanten.. maar met een collega erbij is toch gezelligerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:56 schreef Softfeel het volgende:
[..]
ooh dat is minder en al zeker helemaal alleen
ja heb je meer aanspraak dan alleen verschillende mensenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:16 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik ben wel constant met klanten.. maar met een collega erbij is toch gezelliger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |