En ninja!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Te laat.
Daatnaast is het ThirdPost, niet TriplePost.
quote:
Als ik in ONZ kijk is het wel Tripoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Te laat.
Daatnaast is het ThirdPost, niet TriplePost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik was heul niet eens in 't vorige topic aan 't posten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:37 schreef Tassiepassie het volgende:
kijk aan! ineens kunnen ze weer posten![]()
Stel luierikken die geen nieuwe maakten![]()
Oh en wiki aangepast weeral moet degene die met die UI's is begonnen deze wel eens af gaan maken
gezicht is op vakantie toch? en hij zei volgens mij iets dat nieuwe mensen hun eigen UI kunnen toevoegen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:37 schreef Tassiepassie het volgende:
Oh en wiki aangepast weeral moet degene die met die UI's is begonnen deze wel eens af gaan maken
haaiquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:37 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik was heul niet eens in 't vorige topic aan 't posten.
En: TASSIE!![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik in ONZ kijk is het wel TripoGeef me maar bewijs dat het niet zo is
Triplepost lijkt me eerder de derde post die hetzeflde is, net als een doublepost dat bij twee is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh als dat zo is dan heb ik niks gezegd dan is het hun eigen verantwoordingquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:38 schreef sproetjes het volgende:
[..]
gezicht is op vakantie toch? en hij zei volgens mij iets dat nieuwe mensen hun eigen UI kunnen toevoegen?
of brabbel ik nu helemaal onzin?
Er postte niemand meer na mij, en om dan nog meer te posten staat ook zo stomquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:37 schreef Tassiepassie het volgende:
Is Tassie gepakt door een Griek? Ieuw.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er postte niemand meer na mij, en om dan nog meer te posten staat ook zo stom![]()
Maar dankjewel voor het opnieuw leven inblazen van het topic
Ben je al weer helemaal hersteld van de Griek?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:40 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Is Tassie gepakt door een Griek? Ieuw.
nu heb ik zin in gyrosquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:40 schreef Rifoki het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:40 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |