Ik vind die stierenvechter niets. En Vosss is ook eng. Maar voor de restquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
kusjes voor iedereenik ben verliefd op jullie allemaal, behalve op die pomme du terre
Alex kom maar eens snel naar Limland want dat gaat gezellig worden ! wel met baard hequote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
kusjes voor iedereenik ben verliefd op jullie allemaal, behalve op die pomme du terre
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
stiernevechte is pomme du tere. envoss is wel cute, lees zn posts allanger.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik vind die stierenvechter niets. En Vosss is ook eng. Maar voor de rest
aslik geld ad gehad hadik er dit weekend gezeten, seriues...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alex kom maar eens snel naar Limland want dat gaat gezellig worden ! wel met baard he
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:09 schreef the_legend_killer het volgende:
drinken, roken en neuken deel 2 slowchat
Dat gaat wel goed komenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
stiernevechte is pomme du tere. envoss is wel cute, lees zn posts allanger.
[..]
aslik geld ad gehad hadik er dit weekend gezeten, seriues...
ohhh??? gaat hij bij jou slapen dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat gaat wel goed komenwe horen het wel
Als je nou zei dat ik een botte lompe niet subtiele klootzak was dan zou ik je gelijk geven, maar eng? Nee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik vind die stierenvechter niets. En Vosss is ook eng. Maar voor de rest
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die TT had ik in gedachten maar ik had geen lapo
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ohhh??? gaat hij bij jou slapen dan?
Vandaag al redelijk veel gerooktquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
de voetbalnicotinerush nog in je systeem lieverd?
schiet eens op daarmee dan en zorg dat we buren wordenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
als ik dan mijn huisje heb wel.
he bah tasquote:
jij mag me ook niet pijpen!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vandaag al redelijk veel gerookt
zondag gaat erg worden![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |