Ik vind die stierenvechter niets. En Vosss is ook eng. Maar voor de restquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
kusjes voor iedereenik ben verliefd op jullie allemaal, behalve op die pomme du terre
Alex kom maar eens snel naar Limland want dat gaat gezellig worden ! wel met baard hequote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
kusjes voor iedereenik ben verliefd op jullie allemaal, behalve op die pomme du terre
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
stiernevechte is pomme du tere. envoss is wel cute, lees zn posts allanger.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik vind die stierenvechter niets. En Vosss is ook eng. Maar voor de rest
aslik geld ad gehad hadik er dit weekend gezeten, seriues...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alex kom maar eens snel naar Limland want dat gaat gezellig worden ! wel met baard he
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:09 schreef the_legend_killer het volgende:
drinken, roken en neuken deel 2 slowchat
Dat gaat wel goed komenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
stiernevechte is pomme du tere. envoss is wel cute, lees zn posts allanger.
[..]
aslik geld ad gehad hadik er dit weekend gezeten, seriues...
ohhh??? gaat hij bij jou slapen dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat gaat wel goed komenwe horen het wel
Als je nou zei dat ik een botte lompe niet subtiele klootzak was dan zou ik je gelijk geven, maar eng? Nee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik vind die stierenvechter niets. En Vosss is ook eng. Maar voor de rest
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die TT had ik in gedachten maar ik had geen lapo
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ohhh??? gaat hij bij jou slapen dan?
Vandaag al redelijk veel gerooktquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
de voetbalnicotinerush nog in je systeem lieverd?
schiet eens op daarmee dan en zorg dat we buren wordenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
als ik dan mijn huisje heb wel.
he bah tasquote:
jij mag me ook niet pijpen!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vandaag al redelijk veel gerookt
zondag gaat erg worden![]()
quote:
as if jij op de kleur let als ik je een pijpbeurt met zuigkracht a la ''laken in reet'' geefquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
he bah tas
nu mag je me neit meer pijpen, dan ziet mn lul er na de tijd uit als een negerlul, zo zwart
Daar krijg je mij dan weer meequote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
he bah tas
nu mag je me neit meer pijpen, dan ziet mn lul er na de tijd uit als een negerlul, zo zwart
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
he bah tas
Ja huisgenoot vindenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:14 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
schiet eens op daarmee dan en zorg dat we buren worden
Hey jong ik zoek een huisgenoot kun je buurman van tas wordenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
he bah tas
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja huisgenoot vindenmisschien alex !?
ok..quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Kun je daarna meteen door naar friekin_ . Ik zie het probleem niet.
nee, ik heb gewoon een tweeprsoonshuis voormezlf, en daar kan iemand bij als ze wil.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja huisgenoot vindenmisschien alex !?
Jammerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ok..
[..]
[..]
nee, ik heb gewoon een tweeprsoonshuis voormezlf, en daar kan iemand bij als ze wil.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:18 schreef friekin_ het volgende:
Nou, nu ik lekker stoned ben mag ik het er ook wel eens allemaal uitgooien.
Mijn liev komt over 3 dagen en dan kijkt hij voetbal met mij en mijn vrienden, dan blijft hij lekker slapen en kruipen we dicht tegen elkaar. Als we opstaan maak ik het ontbijt en zet een lekker relaxt plaatje van Janis Ian aan. Dan knuffelen we, terwijl ik mijn mok koffie nog vast heb.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:18 schreef friekin_ het volgende:
Mijn liev komt over 3 dagen en dan kijkt hij voetbal met mij en mijn vrienden, dan blijft hij lekker slapen en kruipen we dicht tegen elkaar. Als we opstaan maak ik het ontbijt en zet een lekker relaxt plaatje van Janis Ian aan. Dan knuffelen we, terwijl ik mijn mok koffie nog vast heb.
En zo ben ik normaal niet. Ik ben sterk en stoer en ik doe niet aan gevoel. Nee nu, nu eet ik hand in hand. En kussen we midden op de markt. En kussen we bij de AH. Enzo.quote:
ik vind het zo fijn dat jijjegeluk hebtgevondenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:18 schreef friekin_ het volgende:
Ja, dan doen we samen een stickiequote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
en wereldkampioen dan gaan jullie helemaal los
zo ben je blijkbaar juist wel, maskertje afgegooid en plaatsgemaakt voor liefde en jezelf zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En zo ben ik normaal niet. Ik ben sterk en stoer en ik doe niet aan gevoel. Nee nu, nu eet ik hand in hand. En kussen we midden op de markt. En kussen we bij de AH. Enzo.
Ik ook. Alleen is het nogal snel en onverwachts. Ik ben deze mate van gekheid op iemand nog niet gewend, is echt voor het eerst dat ik zo hoteldebotel ben.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik vind het zo fijn dat jijjegeluk hebtgevonden
quote:
de heftigste emoties komen onaangekondigdquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen is het nogal snel en onverwachts. Ik ben deze mate van gekheid op iemand nog niet gewend, is echt voor het eerst dat ik zo hoteldebotel ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |