smakelijk Kev en gefeli met je opaquote:Op zondag 25 juli 2010 12:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga zo een ijsje eten met familie. Opa is 76 sinds vandaag
Op de windraak
Dankjequote:Op zondag 25 juli 2010 12:30 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
smakelijk Kev en gefeli met je opa
komt wel goed, onkruid vergaat niet en het is goed voor de lijnquote:Op zondag 25 juli 2010 12:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dankje
Die wijn is echt vies verkeerd gevallen hehopelijk voel jij je snel weer beter
Bij de V&D begonnen ze met vechten toen het was afgelopen. Politie kwam snel met een hond en ondertussen gingen ze verderop ook al vechten en scheldenquote:Op zondag 25 juli 2010 12:31 schreef postmortum het volgende:
wat was er gisteren eigenlijk aan de hand rond de markt en op de parkeerplaats de Paardstraat in Sittard ? Allemaal kleine opstootjes en mensen die tegen elkaar aan het schelden waren in een mix van ganster Engels , Nederlands en een (straat)taal die ik niet kon thuisbrengen was rond 1 uur en half 2
Ja maar jij hebt al een goed figuurquote:Op zondag 25 juli 2010 12:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
komt wel goed, onkruid vergaat niet en het is goed voor de lijn
vond de sfeer erg dreigend net of het ieder moment goed los kon gaan als je iemand verkeerd aankeekquote:Op zondag 25 juli 2010 12:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij de V&D begonnen ze met vechten toen het was afgelopen. Politie kwam snel met een hond en ondertussen gingen ze verderop ook al vechten en schelden
Dat had ik dus totaal niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:35 schreef postmortum het volgende:
[..]
vond de sfeer erg dreigend net of het ieder moment goed los kon gaan als je iemand verkeerd aankeek
Jij ook en toch wil je aan je ''buikje'' werkenquote:Op zondag 25 juli 2010 12:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt al een goed figuur
dat snap ik niet , ga gewoon naar huis danquote:Op zondag 25 juli 2010 12:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat had ik dus totaal niet.Maar ze moeten hier altijd vechten als iets is afgelopen
Nee heur, deze (59 dus) moet er nog inquote:Op zondag 25 juli 2010 12:37 schreef Tassiepassie het volgende:
nu heb ik me aangemeld bij wiki (ja heb het gevonden) en nu was het al aangepast![]()
maar dan staat ie er vast voor de volgende!quote:Op zondag 25 juli 2010 12:49 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
het is een lijst met voorgaande reeksen en niet met de huidige
Dat dusquote:Op zondag 25 juli 2010 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar dan staat ie er vast voor de volgende!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |