Je kunt iets verder af gaan staan, dat werkt ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:57 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mjah je hebt gelijk....ik heb ook niet eens een groothoeklens dus dat apparaat van jou krijg ik er toch nooit helemaal op
stinkt dat ding dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:04 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Je kunt iets verder af gaan staan, dat werkt ook.
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:05 schreef Rifoki het volgende:
[ afbeelding ]
Mannelijk: check
Schoon: check
Hoi, ik ben Tom.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:06 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
![]()
Veulteveul mannen zijn anoniem hier
En dat wil ik graag zo houdenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:06 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
![]()
ik weet het shame on them!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:06 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad, daarom volg ik het topic wat minder tot nauwelijks, al staat het wel stiekem wel in MyAt.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat heb ik al eens in dat betreffende topic aangekaartdat ik door de piemels het bos niet meer zag!
Mooie torso's en stevige billen en gewoon een goeie kop
Dankequote:
oh ik gluur er ook hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 16:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom volg ik het topic wat minder tot nauwelijks, al staat het wel stiekem wel in MyAt.![]()
[..]
Danke
Het weer was niet gezellig. Maar The Cranberries gaven me kippenvel, Saybia tranen, Crosby, Stills & Nash danszin en John Fogerty liet me line-dancen. Maar toen was ik al dronkenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe was Bospop, hoorde dat het weer erg gezellig was.
er zijn leukere dingen op Fok! om te glurenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Niets mis met af en toe gluren in KPD.
Zoals het fobo van vriendjequote:Op maandag 12 juli 2010 16:11 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
er zijn leukere dingen op Fok! om te gluren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |