Ja economisch is het gewoon slecht in Nederland. Maar ik merk wel dat het nu weer beter gaat.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:03 schreef candygirl het volgende:
[..]
weet wel zeker dat ze erg tevreden over me zijn,
![]()
maar ook dat het slecht gaat en het laatste half jaar niemand een vast contract gekregen heeft
Nee sorry, je hebt een flinke paal maar dat is lang niet genoeg om mij op te warmenquote:Op maandag 12 juli 2010 14:30 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ha, je krijgt het snikheet van me!
Oke ik hou m'n mond weer.
Gelukkig in die volgorde.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nee sorry, je hebt een flinke paal maar dat is lang niet genoeg om mij op te warmen
Hier is het nog nat, maar dat staat los van het weerquote:Op maandag 12 juli 2010 15:35 schreef Refurb het volgende:
Ondanks het noodweer is het hier alles weer opgedroogd
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hier is het nog nat, maar dat staat los van het weer
Ja, ik geniet van piemels kijken.quote:
dat heb ik al eens in dat betreffende topic aangekaartquote:Op maandag 12 juli 2010 15:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, ik geniet van piemels kijken.
Jammer wel hoor, dat er maar weinig foto's met het lijf erbij zijn. Hint.
Beeb, hoelaat wil je me morgen hebben?quote:Op maandag 12 juli 2010 15:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat heb ik al eens in dat betreffende topic aangekaartdat ik door de piemels het bos niet meer zag!
Mooie torso's en stevige billen en gewoon een goeie kop
dat zei ik net in je foboquote:Op maandag 12 juli 2010 15:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Beeb, hoelaat wil je me morgen hebben?
Lijkt me niet bepaald handig als je helemaal open en bloot te zien bent op internet. Dan kun je het beter anoniem houden.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat heb ik al eens in dat betreffende topic aangekaartdat ik door de piemels het bos niet meer zag!
Mooie torso's en stevige billen en gewoon een goeie kop
Ik zal persoonlijk voorlopig geen bijdrages meer leveren, zonder een camera (i.p.v. webcam) levert het toch niet snel iets bijster origineels op.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jammer wel hoor, dat er maar weinig foto's met het lijf erbij zijn. Hint.
niet iedereen maakt dat wat uit hoor.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me niet bepaald handig als je helemaal open en bloot te zien bent op internet. Dan kun je het beter anoniem houden.
wil wel pics voor je komen maken hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 15:56 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik zal persoonlijk voorlopig geen bijdrages meer leveren, zonder een camera (i.p.v. webcam) levert het toch niet snel iets bijster origineels op.
Niets beloven als je het niet waarmaakt heah!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:56 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wil wel pics voor je komen maken hoor
Eens. Niets geilers dan een torso. Alhoewel.. ik ben gek op gespierde schouders & rug.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:56 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
niet iedereen maakt dat wat uit hoor.
Maarja torso alleen is ook al prima, dat vind ik persoonlijk mooier om naar te kijken dan 10 pagina's vol piemels
mjah je hebt gelijk....ik heb ook niet eens een groothoeklens dus dat apparaat van jou krijg ik er toch nooit helemaal opquote:Op maandag 12 juli 2010 15:57 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Niets beloven als je het niet waarmaakt heah!
oehh ja dat ookquote:Op maandag 12 juli 2010 15:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Eens. Niets geilers dan een torso. Alhoewel.. ik ben gek op gespierde schouders & rug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |