Als iedereen die een nieuw topic opent nou f 1 link er bij pleurt is het niet zoveel werkquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als iedereen die een nieuw topic opent nou f 1 link er bij pleurt is het niet zoveel werk
Beterschap.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:41 schreef the_legend_killer het volgende:
En ik ga slapen. Helpt misschien
zoiets had ik met hyves, weer contact met mensen van de basis school enzoquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:03 schreef ultra_ivo het volgende:
In het begin was ik wat sceptisch over facebook. Totdat ik de mensen terugvond waarmee ik 16 jaar geleden in een vrijwilligersproject in Kroatië zat. Dat gaf voor mij de doorslag.
Dan mag hij wel zeggen dat je tof bentquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:35 schreef Mss het volgende:
Ohja, ik ken MPG inderdaad. Wat een verrassende plotwending. Hoewel ik die jaren geleden voor het laatst heb gezien, dus dat is eigenlijk ook niet echt representatief
. Maar die heeft me we een tijdje wekelijks gezien
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben de laatste jaren zoveel toffer geworden
Succes morgen!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:47 schreef friekin_ het volgende:
Zojuist anderhalf uur in bad gelegen. Heet bad. Mmm. Dan slaap ik straks vast goed, zo net voor mijn eerste werkdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |