Gewoon erop gaan zittenquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:53 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik ben een meisjegaat wat moeilijk
Een wit kruis op straat schilderen zoals dat ook op straat voor uitritten staat enzoquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:42 schreef sproetjes het volgende:
mede limbo-fokkers met een evil mind![]()
![]()
help mij eens met een origneel idee bedenken hoe ik het volgende duidelijk gemaakt krijg aan de horeca uitbaters bij mij onder...
Ik woon boven een winkel in de winkelstraat van Echt (bij de meeste hier was dat al bekend) en onder mij zit een winkel, daarnaast een kleine brasserie.
Ik heb nu al meerdere malen gevraagd aub de zitjes op het terras NIET bij mij voor de deur te stallen, nu ze het terras steeds uitbreiden, aangezien ik (en mijn buurvrouw) beide vaak met zware boodschappentassen, een zware sporttas of met een fiets de voordeur van de hal willen betreden.
Het gebeurd nu zeker 5x per week dat er een zitje of fiets voor mijn voordeur staat waardoor ik de deur dus amper nog in of uit kan... volgens de eigenares "zullen ze er aan denken" iedere keer als ik vraag hier aub rekening mee te houden en "kan zij er toch niks aan doen" als haar klanten hun fiets voor mijn voordeur stallen (midden op het terras dus)...
verzin eens iets leuks hoe ik het haar nu écht duidelijk gemaakt krijg dat ik het zat benwant ik word hier echt heel boos om. Vanmiddag kwam ik weer met 2 boodschappen tassen aangesjouwd van bij elkaar een kg of 30 (ik mag niet met mijn auto de straat in), en ja hoor daar stonden de stoeltjes weer voor de voordeur...
Blerick.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:58 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dat kan ookwelke BE zat jij eigenlijk?
denk dat ik dat ga stoepkrijten vanavond jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:58 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Een wit kruis op straat schilderen zoals dat ook op straat voor uitritten staat enzo
weet je dat het ook nog rechtsgeldig is sins het gele streeparrestquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:59 schreef sproetjes het volgende:
[..]
denk dat ik dat ga stoepkrijten vanavond ja
Moeten we daarvoor mods lastigvallen ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:00 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb in het feedback topic een wijziging aangevraagd
Is dat niet dat verhaal dat een man zelf een gele band op het trottoir heeft geschilderd?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
weet je dat het ook nog rechtsgeldig is sins het gele streeparrest
We willen niet foetelen hequote:Op donderdag 15 juli 2010 18:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Moeten we daarvoor mods lastigvallen ?
geweldig die dingen, ik heb echt teveel zin in de opleidingquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
weet je dat het ook nog rechtsgeldig is sins het gele streeparrest
ja hahaquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:03 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Is dat niet dat verhaal dat een man zelf een gele bank op het trottoir heeft geschilderd?
ik denk niet dat je dit bij de politie geleerd krijgt , zat in mijn ce-opleiding bij het vak Rechtquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:04 schreef sproetjes het volgende:
[..]
geweldig die dingen, ik heb echt teveel zin in de opleidingbeter duurt het nog maar max een half jaar
zo heb je ook (als het goed is) het arrest van de hollende kleurling, het lange armen arrest en er was er 1 met een keukenkastje, gewoon gehoord van politie agenten hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:05 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik denk niet dat je dit bij de politie geleerd krijgt , zat in mijn ce-opleiding bij het vak Recht
Die heb ik ook gehad iddquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:08 schreef sproetjes het volgende:
[..]
zo heb je ook (als het goed is) het arrest van de hollende kleurling, het lange armen arrest en er was er 1 met een keukenkastje, gewoon gehoord van politie agenten hoorzowel in opleiding als al jaren in t vak
Ik zou gewoon elke keer als er een fiets of stoel staat, omver duwen of weg smijten.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:04 schreef sproetjes het volgende:
[..]
geweldig die dingen, ik heb echt teveel zin in de opleidingbeter duurt het nog maar max een half jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |