quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:28 schreef Tassiepassie het volgende:
ik vinnem overzichtelijk en de auto update is top![]()
kan alleen geen smilies aanklikken helaas maarja ken de meeste toch uit mijn hoofd
Maarja deze wordt toch alleen voor abbohouders begreep ik?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Klik onder het reageervak eens op de![]()
En deze wordt uiteindelijk voor iedereen.
Lekker hard dus.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:35 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat had ik gedaan lieve schat,maar als ik de smilies zelf aanklik werkt dat niet.
Leuke TT trouwens Kev....ik heb net heerlijke seks op de bank gehad beneden
Hij kneep me keel dicht
waarom niet hier?quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik blow niet maar ik ga binnenkort mijn eerste blowtje doen in Rotterdam
nieuwsgierig
ik heb er 2 dus je weet niet welke,bovendien liep ik al de hele avond naakt rond en dat ligt niet lekker op een leren bank...dus er lag een strandlaken opquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lekker hard dus.
Op die bank ga ik wel niet meer zitten
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:37 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik heb er 2 dus je weet niet welke,bovendien liep ik al de hele avond naakt rond en dat ligt niet lekker op een leren bank...dus er lag een strandlaken op
Internet explorer? firefox?quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:35 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat had ik gedaan lieve schat,maar als ik de smilies zelf aanklik werkt dat niet.
quote:Leuke TT trouwens Kev....ik heb net heerlijke seks op de bank gehad beneden
Hij kneep me keel dicht
uhmmm...die aan de voorkant wel maar die aan de achterkant zijn doorschijnendquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
wel de gordijnen dicht gedaan ?
IE jaquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Internet explorer? firefox?
Dan geef ik het f door aan die kale.
[..]
[ afbeelding ]
De kans dat mensen meekijken maakt het natuurlijk extra geilquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:40 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
uhmmm...die aan de voorkant wel maar die aan de achterkant zijn doorschijnend
quote:
Dan gaan er een hoop mensen van FOK! weg.quote:
old-skool is gewoon het bestequote:Op donderdag 8 juli 2010 23:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan gaan er een hoop mensen van FOK! weg.
Wat een baggerlay-out (nee, niet de baggerlay-out, die ziet er ouderwets uit, maar WERKT tenminste)
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan gaan er een hoop mensen van FOK! weg.
Wat een baggerlay-out (nee, niet de baggerlay-out, die ziet er ouderwets uit, maar WERKT tenminste)
Iedereen de KEUZE laten...quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
old-skool is gewoon het beste
als je me zegt hoe ik de versie kan zien dan kan ik je dat vertellenquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook de versie?
Dat geloof ik wel, gezien je post hier.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:46 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
als je me zegt hoe ik de versie kan zien dan kan ik je dat vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |