Wikipedia: Daphne is een nimf uit de Griekse mythologiequote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:33 schreef sproetjes het volgende:
zag net bourgoundisch voorbij komen, das ook wel iets voor de TT denk ik
lekker eten
indd heten die griekse toko's allemaal t zelfde, maar vond dafne toch wel een aparte naam voor een griek.... je hoort toch vaker een naam van een plaats/eiland ofzo
zoiets had ik al verwacht ja, maar vind het toch een originelere naam dan paros/olympia/rhodos/akropolis enz enzquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wikipedia: Daphne is een nimf uit de Griekse mythologie
Jaa, dat is waarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:43 schreef sproetjes het volgende:
[..]
zoiets had ik al verwacht ja, maar vind het toch een originelere naam dan paros/olympia/rhodos/akropolis enz enz
Daar komt het ook uitquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:52 schreef sproetjes het volgende:
[..]
iedere keer als ik jou ondertitel lees krijg ik dat liedje van J.Lo in mn hoofd
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:43 schreef sproetjes het volgende:
[..]
zoiets had ik al verwacht ja, maar vind het toch een originelere naam dan paros/olympia/rhodos/akropolis enz enz
DAAROMquote:
zo gaan wij hier altijd eten bij Parosquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Of Kreta. Niks mis met het eten, maar de naam is wel suf.
Dat zet ik er niet in als Venlosequote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:48 schreef huize het volgende:
This thread is worthless without a decent TT!
Wie sjoen os limburg is bijvoorbeeld.
Omdat ik het woord 'sjoen' niet gebruikquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:12 schreef huize het volgende:
Want Venlo is geen Limburg meer ?
Je hebt iets tegen Sjef Diederen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |