Het makkelijkste kun je hem verkopen bij een garage.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:35 schreef postmortum het volgende:
ik ga mijn auto weer verkopen , ik heb hem 2 maanden en nog geen 1 dag er met plezier in gereden
Iemand een idee hoe ik hem zsm kan verkopen?
Balenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:35 schreef postmortum het volgende:
ik ga mijn auto weer verkopen , ik heb hem 2 maanden en nog geen 1 dag er met plezier in gereden
Officieel pas na 5 min als de sluiter geen nieuwe opent...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:42 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Sorry, ik wil ook eens sociaal doen, mag het?
had dan ff gezegd dan had ik geen nieuwe hoeven makenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:42 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Sorry, ik wil ook eens sociaal doen, mag het?
We kunnen ook naar de jouwe verkassenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:42 schreef Tassiepassie het volgende:
doe ik zo'n moeite na mijn lapo en dan is er al een nieuwe....
Aanstellerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Officieel pas na 5 min als de sluiter geen nieuwe opent...
ik had hem gekocht bij een bekende garage , sinds ik hem gekocht henb zit er een nieuwe accu in , zijn verschillende sondes vervangen , is het gasklephuis schoongemaakt en nog steeds is die heel sckokkerig ondr het rijdenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:35 schreef postmortum het volgende:
Ik zou er ook eens mee terug gaan dan. Heb je geen garantie?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik had hem gekocht bij een bekende garage , sinds ik hem gekocht henb zit er een nieuwe accu in , zijn verschillende sondes vervangen , is het gasklephuis schoongemaakt en nog steeds is die heel sckokkerig ondr het rijden
hij is al ongeveer 7x terug geweest , ben het nu echt zat , ik verkoop hem gewoon door.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou er ook eens mee terug gaan dan. Heb je geen garantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |