lysdexiequote:
lach maar.. mijn pa heeft dat een aantal jaren geleden gehad.. tis dat hij kon aantonen dat ie gewoon aan t werk was dmv opnames en een werkgevers verklaring... en dat ie niet in amsterdam 50 km te hard reedquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:15 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Van achteren ja, toevallig rijdt de precies dezelfde auto met gekopieërde kentekens rond
ik probeer dat maar dat lukt nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
je kunt het toch aanpassen nog dan ziet niemand het meer
ik heb al sinds 11 juli weekendquote:
Ik had het geeneens gezien, maarja Belg hequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:34 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik probeer dat maar dat lukt niet
Belg? Toch niet uit Maasmekka hequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:35 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik had het geeneens gezien, maarja Belg he
Ik had vandaag het gevoel dat dit mijn allerlaatste werkdag bij het bedrijf wasquote:
En hoe ga je je vakantie vandaag inluiden?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik had vandaag het gevoel dat dit mijn allerlaatste werkdag bij het bedrijf wasmaar na de vakantie zal ik toch nog even terug moeten gaan.
Neequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
Belg? Toch niet uit Maasmekka he
ik zeg bbq + partyquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:37 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
En hoe ga je je vakantie vandaag inluiden?
Vriend van me vroeg als ik bij hem langs zou gaan als hij terug is uit Rotterdam. Maar ik denk dat hij moe isquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:37 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
En hoe ga je je vakantie vandaag inluiden?
Ik ga als alles goed gaat werken in Belgiequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:35 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik had het geeneens gezien, maarja Belg he
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vriend van me vroeg als ik bij hem langs zou gaan als hij terug is uit Rotterdam. Maar ik denk dat hij moe isdalijk eerste even rennen.
En ik ga weer een brief schrijven naar camelot. Ik zeg dat ik thuis problemen heb dat schijnt te werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |