Hij heeft ze toch wel netjes gesorteerd hequote:Op woensdag 28 juli 2010 19:28 schreef sproetjes het volgende:
whahaha mijn vader heeft hout weten te regelen voor op zolder, nu zitten daar ook pallets tussen die hij uit elkaar gaat slopen..
hij snapt niet waarom ik steeds heel hard moet lachen als ie zegt dat ie morgen weer wat pallets komt brengen
geeft nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:45 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Tsjechië (Lipno)
Sorry ik was langzaam met het openen van een nieuwe
Nou die paar die komen is wel genoeg voor mij hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zo kun je profiteren van de situatie.
Ja was 25 graden en zonnigquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
geeft niet
Leuke vakantie gehad en een beetje goed weer ?
ohhhhquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Tsjechië![]()
![]()
![]()
![]()
net 2,5 uur geslapen, g zo dnek ik weer verder liggen.. ziek
dank jequote:
Het is mooi, maar ik zou er toch niet willen wonenquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dank je
ik heb dit jaar mijn niet-Tsjechië jaar.. probeer om het jaar te gaanvind het een prachtog land... soms droom ik over verhuizen naar het grensgebied van de Bohemen en Silezië
oh ik wel.. voel me er best thuisquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:53 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Het is mooi, maar ik zou er toch niet willen wonen
Ja straks is er geen plek meer voor onsquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:49 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nou die paar die komen is wel genoeg voor mij hoordus ik hoef geen lijst met nieuwe aanmeldingen
ik heb em net de aflevering laten zien!quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij heeft ze toch wel netjes gesorteerd he![]()
?
yeahquote:
Das rottig. Ik miste het echt dat ik vorig jaar niet in Rusland was (ok, wel in Polen, Slowakijë en Tsjechië, in 3 verschillende reizen). In Rusland nu 15x geweest sinds '95, Oekrïene iets van 7-8x, Baltische landen ook zowat hetzelde (maar veel langer), Balkanlanden ook vaak. Net als Polen. De rest iets minder vaak. Ik mis eigenlijk alleen nog Kosovo op m'n lijstje van Oost-Europese landen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yeahik houd van dat gebied... zou in september een rondreis er door maken, maar toen had ik ineens geen werk meer
quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:59 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik heb em net de aflevering laten zien!
hij vond em geweldig, heeft zich dood gelachen samen met mn moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |