Het makkelijkste kun je hem verkopen bij een garage.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:35 schreef postmortum het volgende:
ik ga mijn auto weer verkopen , ik heb hem 2 maanden en nog geen 1 dag er met plezier in gereden
Iemand een idee hoe ik hem zsm kan verkopen?
Balenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:35 schreef postmortum het volgende:
ik ga mijn auto weer verkopen , ik heb hem 2 maanden en nog geen 1 dag er met plezier in gereden
Officieel pas na 5 min als de sluiter geen nieuwe opent...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:42 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Sorry, ik wil ook eens sociaal doen, mag het?
had dan ff gezegd dan had ik geen nieuwe hoeven makenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:42 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Sorry, ik wil ook eens sociaal doen, mag het?
We kunnen ook naar de jouwe verkassenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:42 schreef Tassiepassie het volgende:
doe ik zo'n moeite na mijn lapo en dan is er al een nieuwe....
Aanstellerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Officieel pas na 5 min als de sluiter geen nieuwe opent...
ik had hem gekocht bij een bekende garage , sinds ik hem gekocht henb zit er een nieuwe accu in , zijn verschillende sondes vervangen , is het gasklephuis schoongemaakt en nog steeds is die heel sckokkerig ondr het rijdenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:35 schreef postmortum het volgende:
Ik zou er ook eens mee terug gaan dan. Heb je geen garantie?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik had hem gekocht bij een bekende garage , sinds ik hem gekocht henb zit er een nieuwe accu in , zijn verschillende sondes vervangen , is het gasklephuis schoongemaakt en nog steeds is die heel sckokkerig ondr het rijden
hij is al ongeveer 7x terug geweest , ben het nu echt zat , ik verkoop hem gewoon door.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou er ook eens mee terug gaan dan. Heb je geen garantie?
Ik had laatst ook al aan de stok met KPNquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:08 schreef Zak het volgende:
KPN is een ballenfirma...
ik zit verdomme naast de deur, glazen pui van 40m², ben even in gesprek en heb dan een voicemail bericht. Van de monteur dat er niemand aanwezig was en hij maar vlug vertrokken is.
Ben nu al anderhalf uur boos naar KPN aan het bellen dat die klojo terug moet komen. Maar niemand weet wie het was.
Door alle limburg gebash durven die niet toe te geven dat ze er wonen omdat ze dan de FOK!kers met piemel van 25+ cm,dikke auto's,vet maandsalaris en villa mislopenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:12 schreef Brerius het volgende:
Waarom zijn er maar zo weinig Limburgia's op Fokkie
Gewoon terug naar de garage ermee dat je de koop ontbind...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
hij is al ongeveer 7x terug geweest , ben het nu echt zat , ik verkoop hem gewoon door.
Ik ben er trots op dat ik Limburgs benquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Door alle limburg gebash durven die niet toe te geven dat ze er wonen omdat ze dan de FOK!kers met piemel van 25+ cm,dikke auto's,vet maandsalaris en villa mislopen
Wat moet die monteur komen doen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:08 schreef Zak het volgende:
KPN is een ballenfirma...
ik zit verdomme naast de deur, glazen pui van 40m², ben even in gesprek en heb dan een voicemail bericht. Van de monteur dat er niemand aanwezig was en hij maar vlug vertrokken is.
Ben nu al anderhalf uur boos naar KPN aan het bellen dat die klojo terug moet komen. Maar niemand weet wie het was.
Altijd hetzelfde met die firma. Hoeveel van mijn projecten wel al niet vertraagd zijn door die kneuzen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:10 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik had laatst ook al aan de stok met KPN
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:26 schreef .ZilveR. het volgende:
Wat een waardeloze flut rijschool, bellen ze me 2 uur van tevoren dat mijn les niet kan doorgaan, instructeur is al 2 weken ziek
Heerlijk is dat. Vooral als je afspraken hebt afgezegd of hebt verplaatst vanwege rijles.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:26 schreef .ZilveR. het volgende:
Wat een waardeloze flut rijschool, bellen ze me 2 uur van tevoren dat mijn les niet kan doorgaan, instructeur is al 2 weken ziek
Ik les in België, is maar 1 rijschool hier in de buurt, de volgende zit in Maasmechelenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:38 schreef Zak het volgende:
Weet ik niet wat triester is... Of pas zo laat bellen of zo onkundig zijn om geen vervanging te regelen...
Maar lekker dan. Zo krijg je het rijbewijs nooit!Bij welke prutsrijschool les je?
Ik heb vandaag vrij genomen voor die rijles, dus is inderdaad heel fijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
Heerlijk is dat. Vooral als je afspraken hebt afgezegd of hebt verplaatst vanwege rijles.
Oei, een potentiëel gevaar op de wegquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:39 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik les in België, is maar 1 rijschool hier in de buurt, de volgende zit in Maasmechelen
Niks schamen, je hebt m'n collega weer een leuke dag bezorgd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:50 schreef Tassiepassie het volgende:dankjewel
Klopt net iemand op de voordeur, dus ik ren naar beneden in mijn hotpants en topje (had nog geen zin om me om te kleden...) en ik dacht van ach alleen familie klopt aan dus dat kan wel.
Bleek het de postbode te zijn met bestelling van vriendlief en hij vond dat ik een lekker kontje had![]()
schaam me kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |