)
) 

Het makkelijkste kun je hem verkopen bij een garage.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:35 schreef postmortum het volgende:
ik ga mijn auto weer verkopen , ik heb hem 2 maanden en nog geen 1 dag er met plezier in gereden
Iemand een idee hoe ik hem zsm kan verkopen?

Balenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:35 schreef postmortum het volgende:
ik ga mijn auto weer verkopen , ik heb hem 2 maanden en nog geen 1 dag er met plezier in gereden
 Wat is d'r aan de hand dan?
 Wat is d'r aan de hand dan? 

Officieel pas na 5 min als de sluiter geen nieuwe opent...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:42 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Sorry, ik wil ook eens sociaal doen, mag het?

had dan ff gezegd dan had ik geen nieuwe hoeven makenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:42 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Sorry, ik wil ook eens sociaal doen, mag het?

We kunnen ook naar de jouwe verkassenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:42 schreef Tassiepassie het volgende:
doe ik zo'n moeite na mijn lapo en dan is er al een nieuwe....
 Ik dacht ook dat degene met de lapo altijd de nieuwe opende
 Ik dacht ook dat degene met de lapo altijd de nieuwe opende  

Aanstellerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Officieel pas na 5 min als de sluiter geen nieuwe opent...

ik had hem gekocht bij een bekende garage , sinds ik hem gekocht henb zit er een nieuwe accu in , zijn verschillende sondes vervangen , is het gasklephuis schoongemaakt en nog steeds is die heel sckokkerig ondr het rijdenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:35 schreef postmortum het volgende:

Ik zou er ook eens mee terug gaan dan. Heb je geen garantie?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik had hem gekocht bij een bekende garage , sinds ik hem gekocht henb zit er een nieuwe accu in , zijn verschillende sondes vervangen , is het gasklephuis schoongemaakt en nog steeds is die heel sckokkerig ondr het rijden

hij is al ongeveer 7x terug geweest , ben het nu echt zat , ik verkoop hem gewoon door.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou er ook eens mee terug gaan dan. Heb je geen garantie?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |