Jan Smitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:47 schreef sproetjes het volgende:
yay voor de TT
ik heb de hele tijd foute jan smit muziek in mn hoofd nav de foute cds die ik gisteren heb gemaakt
boom boom bailando en dan zie je haar benen enzoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:51 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Jan Smitdat is wel heel fout ja!
Mja die liedjes ken ik niet eensquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:52 schreef sproetjes het volgende:
[..]
boom boom bailando en dan zie je haar benen enzo
het kan nog fouter overigens: k3 met bij de politie staat ook op de cd's
ik helaas nu welquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:54 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mja die liedjes ken ik niet eens
Na een hele dag festival en campingdisco XL denk ik ook wel eens aan slapen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:59 schreef Zak het volgende:
Heerlijk zulke foute muziek als je ergens met een zatte kop zit.
succes op solar, slapen is daar knap lastigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na een hele dag festival en campingdisco XL denk ik ook wel eens aan slapen.
jepquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:20 schreef solaire het volgende:
[..]
ga je drie dagen op de camping zitten ?
boh dat je dat daar uithoudt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:22 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jepwel even tussendoor van een fatsoenlijke douche genieten bij een collega die net buiten de stad woont
Vind je het raar?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De vrouwen van onze groep waren met geen mogelijkheid mee te krijgen voor de camping.
Kan het natuurlijk wel begrijpen, maar af en toe wordt er toch iets te dramatisch over gedaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |