Jan Smitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:47 schreef sproetjes het volgende:
yay voor de TT
ik heb de hele tijd foute jan smit muziek in mn hoofd nav de foute cds die ik gisteren heb gemaakt
boom boom bailando en dan zie je haar benen enzoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:51 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Jan Smitdat is wel heel fout ja!
Mja die liedjes ken ik niet eensquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:52 schreef sproetjes het volgende:
[..]
boom boom bailando en dan zie je haar benen enzo
het kan nog fouter overigens: k3 met bij de politie staat ook op de cd's
ik helaas nu welquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:54 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mja die liedjes ken ik niet eens
Na een hele dag festival en campingdisco XL denk ik ook wel eens aan slapen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:59 schreef Zak het volgende:
Heerlijk zulke foute muziek als je ergens met een zatte kop zit.
succes op solar, slapen is daar knap lastigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na een hele dag festival en campingdisco XL denk ik ook wel eens aan slapen.
jepquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:20 schreef solaire het volgende:
[..]
ga je drie dagen op de camping zitten ?
boh dat je dat daar uithoudt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:22 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jepwel even tussendoor van een fatsoenlijke douche genieten bij een collega die net buiten de stad woont
Vind je het raar?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De vrouwen van onze groep waren met geen mogelijkheid mee te krijgen voor de camping.
Kan het natuurlijk wel begrijpen, maar af en toe wordt er toch iets te dramatisch over gedaan.quote:
Eindelijk iemand met een beetje begrip voor het feit dat er ook mensen die campings verafschuwenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan het natuurlijk wel begrijpen, maar af en toe wordt er toch iets te dramatisch over gedaan.
ik vind campings prima maar geen camping A op pinkpop en al helemaal geen solar camping. de zogenaamde die-hards die compleet strak staan van de drugs trek ik echt nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:40 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met een beetje begrip voor het feit dat er ook mensen die campings verafschuwen
Ik dacht dat je niet veel gekocht hadquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:27 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik geloof dat ik even niet goed word na het zien van mijn bankafschrift
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:44 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet veel gekocht had
Als klein kind heb ik een trauma van een camping gekregen, dreven weg door de regen en et beekje bij de camping.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:40 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met een beetje begrip voor het feit dat er ook mensen die campings verafschuwen
Heb ik geen problemen mee, oordoppen in en slapen maarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:05 schreef solaire het volgende:
[..]
succes op solar, slapen is daar knap lastig
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Als klein kind heb ik een trauma van een camping gekregen, dreven weg door de regen en et beekje bij de camping.dus ja mij zul je ook niet op een camping tegen komen
3 dagen festival camping is ook mijn max hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Als klein kind heb ik een trauma van een camping gekregen, dreven weg door de regen en et beekje bij de camping.dus ja mij zul je ook niet op een camping tegen komen
Ach ja, geld moet rollen en je leeft maar 1x hequote:
Die zogenaamde die-hards die liggen mij ook absoluut nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:43 schreef solaire het volgende:
[..]
ik vind campings prima maar geen camping A op pinkpop en al helemaal geen solar camping. de zogenaamde die-hards die compleet strak staan van de drugs trek ik echt niet
Nee hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:48 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
![]()
Sindsdien ook last van watervrees?
Jaaah ik heb gewoon een goede daad verrichtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:49 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ach ja, geld moet rollen en je leeft maar 1x heje hebt de economie weer een beetje gesteund
Moet ik ook nog eens doen binnenkort, wil wat nieuwe bloesjes en t-shirts en kan nog wel 1 of 2 spijkerbroeken gebruiken
QFTquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zogenaamde die-hards die liggen mij ook absoluut niet. Sowieso heb ik een hekel aan van die "populaire" mensen die menen dat ze altijd in het middelpunt van de belangstelling moeten staan.
Ik kom daar primair voor het festival en de gezelligheid daarom heen, maar er zijn altijd mensen die menen dat zo lang mogelijk actief blijven een graadmeter voor gezelligheid is.
Vorig jaar heb ik 2 weken met een camper door Europa rondgereden. Maar dan heb je nog wel enigszins acceptabele slaapplaatsen en faciliteiten die beschikbaar zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:48 schreef sproetjes het volgende:
[..]
3 dagen festival camping is ook mijn max hoor![]()
ik zal nooit 2 weken ergens op een camping mn vakantie vieren...
Fantastisch, ik ben helemaalquote:
de dixi's zijn vreselijk bah, zoals normaalquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik 2 weken met een camper door Europa rondgereden. Maar dan heb je nog wel enigszins acceptabele slaapplaatsen en faciliteiten die beschikbaar zijn.
Zijn de toiletten op Solar een beetje acceptabel of weet het gros van de mensen zich daar niet te beheersen.
Die zijn te duur he, ze moeten op zo'n festival wel maximaal winst maken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hebben ze daar niets beters als dixi's staan, tegenwoordig zijn er genoeg mobiele toiletten die vrij aardig zijn.
Ik ga zo maar eens een paar uur flink aan de slag zodat ik wat eerder weg kan hier. Dan nog wat laatste inkopen doen. Crackers met smeerkaas als ontbijt
superrrrrquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:53 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Fantastisch, ik ben helemaal, ik sta er zelf van te kijken.
Morgenavond t/m zondagmiddag ben ik weer daar, dan terugrijden naar hier, doorrijden naar 't Keulen, vliegen naar Toscane en twee weken later weer daten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |