Jan Smitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:47 schreef sproetjes het volgende:
yay voor de TT
ik heb de hele tijd foute jan smit muziek in mn hoofd nav de foute cds die ik gisteren heb gemaakt
boom boom bailando en dan zie je haar benen enzoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:51 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Jan Smitdat is wel heel fout ja!
Mja die liedjes ken ik niet eensquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:52 schreef sproetjes het volgende:
[..]
boom boom bailando en dan zie je haar benen enzo
het kan nog fouter overigens: k3 met bij de politie staat ook op de cd's
ik helaas nu welquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:54 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mja die liedjes ken ik niet eens
Na een hele dag festival en campingdisco XL denk ik ook wel eens aan slapen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:59 schreef Zak het volgende:
Heerlijk zulke foute muziek als je ergens met een zatte kop zit.
succes op solar, slapen is daar knap lastigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na een hele dag festival en campingdisco XL denk ik ook wel eens aan slapen.
jepquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:20 schreef solaire het volgende:
[..]
ga je drie dagen op de camping zitten ?
boh dat je dat daar uithoudt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:22 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jepwel even tussendoor van een fatsoenlijke douche genieten bij een collega die net buiten de stad woont
Vind je het raar?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De vrouwen van onze groep waren met geen mogelijkheid mee te krijgen voor de camping.
Kan het natuurlijk wel begrijpen, maar af en toe wordt er toch iets te dramatisch over gedaan.quote:
Eindelijk iemand met een beetje begrip voor het feit dat er ook mensen die campings verafschuwenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan het natuurlijk wel begrijpen, maar af en toe wordt er toch iets te dramatisch over gedaan.
ik vind campings prima maar geen camping A op pinkpop en al helemaal geen solar camping. de zogenaamde die-hards die compleet strak staan van de drugs trek ik echt nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:40 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met een beetje begrip voor het feit dat er ook mensen die campings verafschuwen
Ik dacht dat je niet veel gekocht hadquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:27 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik geloof dat ik even niet goed word na het zien van mijn bankafschrift
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:44 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet veel gekocht had
Als klein kind heb ik een trauma van een camping gekregen, dreven weg door de regen en et beekje bij de camping.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:40 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met een beetje begrip voor het feit dat er ook mensen die campings verafschuwen
Heb ik geen problemen mee, oordoppen in en slapen maarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:05 schreef solaire het volgende:
[..]
succes op solar, slapen is daar knap lastig
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Als klein kind heb ik een trauma van een camping gekregen, dreven weg door de regen en et beekje bij de camping.dus ja mij zul je ook niet op een camping tegen komen
3 dagen festival camping is ook mijn max hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Als klein kind heb ik een trauma van een camping gekregen, dreven weg door de regen en et beekje bij de camping.dus ja mij zul je ook niet op een camping tegen komen
Ach ja, geld moet rollen en je leeft maar 1x hequote:
Die zogenaamde die-hards die liggen mij ook absoluut nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:43 schreef solaire het volgende:
[..]
ik vind campings prima maar geen camping A op pinkpop en al helemaal geen solar camping. de zogenaamde die-hards die compleet strak staan van de drugs trek ik echt niet
Nee hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:48 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
![]()
Sindsdien ook last van watervrees?
Jaaah ik heb gewoon een goede daad verrichtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:49 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ach ja, geld moet rollen en je leeft maar 1x heje hebt de economie weer een beetje gesteund
Moet ik ook nog eens doen binnenkort, wil wat nieuwe bloesjes en t-shirts en kan nog wel 1 of 2 spijkerbroeken gebruiken
QFTquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zogenaamde die-hards die liggen mij ook absoluut niet. Sowieso heb ik een hekel aan van die "populaire" mensen die menen dat ze altijd in het middelpunt van de belangstelling moeten staan.
Ik kom daar primair voor het festival en de gezelligheid daarom heen, maar er zijn altijd mensen die menen dat zo lang mogelijk actief blijven een graadmeter voor gezelligheid is.
Vorig jaar heb ik 2 weken met een camper door Europa rondgereden. Maar dan heb je nog wel enigszins acceptabele slaapplaatsen en faciliteiten die beschikbaar zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:48 schreef sproetjes het volgende:
[..]
3 dagen festival camping is ook mijn max hoor![]()
ik zal nooit 2 weken ergens op een camping mn vakantie vieren...
Fantastisch, ik ben helemaalquote:
de dixi's zijn vreselijk bah, zoals normaalquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik 2 weken met een camper door Europa rondgereden. Maar dan heb je nog wel enigszins acceptabele slaapplaatsen en faciliteiten die beschikbaar zijn.
Zijn de toiletten op Solar een beetje acceptabel of weet het gros van de mensen zich daar niet te beheersen.
Die zijn te duur he, ze moeten op zo'n festival wel maximaal winst maken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hebben ze daar niets beters als dixi's staan, tegenwoordig zijn er genoeg mobiele toiletten die vrij aardig zijn.
Ik ga zo maar eens een paar uur flink aan de slag zodat ik wat eerder weg kan hier. Dan nog wat laatste inkopen doen. Crackers met smeerkaas als ontbijt
superrrrrquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:53 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Fantastisch, ik ben helemaal, ik sta er zelf van te kijken.
Morgenavond t/m zondagmiddag ben ik weer daar, dan terugrijden naar hier, doorrijden naar 't Keulen, vliegen naar Toscane en twee weken later weer daten.
Hier hetzelfde, ik kan alleen slapen op zo'n camping omdat ik dan toch wel genoeg bier op heb voor ik in mijn tentje kruipquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:48 schreef sproetjes het volgende:
[..]
3 dagen festival camping is ook mijn max hoor![]()
ik zal nooit 2 weken ergens op een camping mn vakantie vieren...
En dat dus. Helemaal mee eens, maar wij Limburgers zijn daar ook te nuchter voor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zogenaamde die-hards die liggen mij ook absoluut niet. Sowieso heb ik een hekel aan van die "populaire" mensen die menen dat ze altijd in het middelpunt van de belangstelling moeten staan.
Ik kom daar primair voor het festival en de gezelligheid daarom heen, maar er zijn altijd mensen die menen dat zo lang mogelijk actief blijven een graadmeter voor gezelligheid is.
ik was dinsdag in Volendam, paar hele foute foto's gemaaktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:47 schreef sproetjes het volgende:
yay voor de TT
ik heb de hele tijd foute jan smit muziek in mn hoofd nav de foute cds die ik gisteren heb gemaakt
Is dat die paarse roos?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik was dinsdag in Volendam, paar hele foute foto's gemaakt
[ afbeelding ]
Goedemorgen!![]()
![]()
Ik heb ook zin in komend weekend![]()
Castlefest!
Ook jij bent gekquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:47 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik wil zou zoveel willen laten veranderen
dank du bes un levekequote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:46 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Kint dien ruk neet aan mupke![]()
De zies der good oet heur.
gewoon omdat appelquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom? je tieten passen perfect bij je lichaam, precies de goede verhoudingen...
Ja dat vind ik jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:49 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dat zeg jij ja
Ik vind gewoon dat mijn achterkant best een maatje kleiner mag
Hier begint het nu ook langzaam te komen. Net een deel mails over en weer van hoe we daar precies gaan komen. Heb nu eindelijk wel iets om op te slapen gevonden, hoop dat ik daar 3 nachten op kan overleven.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:53 schreef sproetjes het volgende:
ik ben helemaal onrustigloop een beetje te dwalen door mn appartement..
lijk TLK wel voor t WK
quote:2. Omdat er dit jaar extra aandacht voor veiligheid is, is het niet mogelijk zelf je plekkie uit te zoeken op de camping, dus je kunt alleen maar bij elkaar staan als je samen arriveert bij de ingang van de camping.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:57 schreef Alexxxxx het volgende:
naar het gemeentehuis, rijbewijs halen
Succes!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Vergeet je beurs nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat zal dan wel door de Belgische campingorganisatie komen, want ik weet dat dit op Pukkelpop ook zo is. Hoe je dit kunt controleren vraag ik mij af, maar goed.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:55 schreef sproetjes het volgende:
wtf is dit voor bullshit... krijg net en mail van extrema:
[..]
Hier is het nog droog, al wordt het langzaam donker...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:21 schreef Tassiepassie het volgende:
pffff ff wachten met naar de stad gaan het is hier keihard aan het regenen
is daar ook een strengere controle van bagage bij dan? vorig jaar was t heel soepel namelijk..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat zal dan wel door de Belgische campingorganisatie komen, want ik weet dat dit op Pukkelpop ook zo is. Hoe je dit kunt controleren vraag ik mij af, maar goed.
doe ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:34 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik ben weg![]()
Geef maar een gil he Sproetteke
Kan het me niet voorstellen, dan gaat het veel te lang duren bij de ingang...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:29 schreef sproetjes het volgende:
[..]
is daar ook een strengere controle van bagage bij dan? vorig jaar was t heel soepel namelijk..
Dat is liefquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:52 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik janiets mis met je achterwerkje
Dat is bagger. Wordt dus een doffe ellende met "politieagentjes" die je gaan vertellen wat allemaal mag en wat niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:55 schreef sproetjes het volgende:
wtf is dit voor bullshit... krijg net en mail van extrema:
[..]
wat zou ik met mjjn beurs moeten? alleen het afhaalbewijs, had al betaald en allesquote:
wanneer ga ik je achterwerk checken?quote:
Wat is er dan allemaal mis met de voiture van je?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat zou ik met mjjn beurs moeten? alleen het afhaalbewijs, had al betaald en alles![]()
[..]
wanneer ga ik je achterwerk checken?
maar goed, heb rijbewijs, weet heo dood mijn auto is (heel dood) zo ff eten en dan de tuinin
er zitten geen tandwielen meer op de cardanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat is er dan allemaal mis met de voiture van je?
Dat is inderdaad een aardige dood ja... Ga je het (laten) repareren of wat doe je er mee?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er zitten geen tandwielen meer op de cardan:C speling op de achterste aandrijfas ook...
mijn garage gaat op zoek naar een (misschien 2ehands) cardan..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een aardige dood ja... Ga je het (laten) repareren of wat doe je er mee?
Succes ermee inderdaad. En dat je er maar weer snel in kunt rijden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mijn garage gaat op zoek naar een (misschien 2ehands) cardan..
Veel succes. Welke opleiding wil je gaan doen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:40 schreef nattermann het volgende:
Niks solar, om 15 uur 21+toets voor het HBO
Hogere juridische opleiding, hogeschool zuid in Sittardquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel succes. Welke opleiding wil je gaan doen?
Balenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er zitten geen tandwielen meer op de cardan:C speling op de achterste aandrijfas ook...
Succes!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:40 schreef nattermann het volgende:
Niks solar, om 15 uur 21+toets voor het HBO
Haha, waarschijnlijk nooitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wanneer ga ik je achterwerk checken?
heb al lang een tijdelijke vervanger geregeld..?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BalenKun je niet alsnog een vervangend autootje krijgen nu je je rijbewijs weer hebt?
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De vorige die dat zei heb ik een half jaar mee samengewoond
veel fietstochten maken?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:59 schreef ultra_ivo het volgende:
Vanaf dit weekend 2 weken kamperen in Zuid-Frankrijk. Deels wild, deels geïmproviseerd (1 week naast een platenstudio met een man of 100-150).
De eerste week met de beginners van de club op stap. Meer als instructeur dusquote:
kllinkt goed! lijkt mij ook nog altijd leuk om een keertje te doen weekje fietsen in zuid frankrijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:14 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
De eerste week met de beginners van de club op stap. Meer als instructeur dus. De tweede week als fotograaf van dienst tijdens een Esperanto-festival.
Tofquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb al lang een tijdelijke vervanger geregeld..?
[ afbeelding ]
Vlug, comfortabel, zuinig, betrouwbaar en belastingvrij, altijd binnen gestaan, van een oud mannetje (oom van me om precies te zijn )
En een ghettoblaster op de birijderstoel want geen autoradio
Veel plezier!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:59 schreef ultra_ivo het volgende:
Vanaf dit weekend 2 weken kamperen in Zuid-Frankrijk. Deels wild, deels geïmproviseerd (1 week naast een platenstudio met een man of 100-150).
Dan ga je toch nog even lekker naar buitenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:27 schreef .ZilveR. het volgende:
Wat een saaie dag, ik ben nog niet buiten de deur geweest
Ik ben ook om 16.00 klaar met werken. Ik kan je tot 16.30 wel even gezelschap komen houden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:41 schreef sproetjes het volgende:
aaah ik word nu echt weer even gekvriend van me die mee gaat boodschappen doen is klaar met werken om 16.00 dus rond 16.30 boodschappen doen... word gek van mezelf
ik ben echt niet leuk nuquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben ook om 16.00 klaar met werken. Ik kan je tot 16.30 wel even gezelschap komen houden.
Geeft niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:45 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik ben echt niet leuk nuhelemaal kriebelig en ik kan niet stilzitten
Nouja niet buiten, heb met de hondjes gewandeld. Maar niks 'leuks' gedaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dan ga je toch nog even lekker naar buiten
Dat gevoel ken ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:45 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik ben echt niet leuk nuhelemaal kriebelig en ik kan niet stilzitten
CD's voor lesgeven? Of wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:50 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik ben nu maar muziek aan t draaien van de cd's die ik heb gemaakt
Ik denk de foute CD's voor Solarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
CD's voor lesgeven? Of wat moet ik me daar bij voorstellen?
wat zilver zegtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
CD's voor lesgeven? Of wat moet ik me daar bij voorstellen?
Spinning.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:55 schreef sproetjes het volgende:
[..]
wat zilver zegt
lesgeef cd's begeef ik me niet aanbehalve spinning maar dat geef ik nu even niet
ik zou het jezelf niet aandoenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Spinning.
Je hebt nog 4 minuten bedenktijd of ik kan komen.
Rond deze tijd van het jaar altijd warm tot heel warm (behalve wanneer je echt de Pyreneen ingaat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Veel plezier!Is het daar nu heel warm, of valt het nog mee?
Haha. Dan ga ik maar naar huis nu. Fijne avond.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:58 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik zou het jezelf niet aandoen
jij ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Haha. Dan ga ik maar naar huis nu. Fijne avond.
mens, ga aarden of zoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:18 schreef sproetjes het volgende:
aaah ze komen pas om 17.00nog langer wiebelen op mn bureau stoel
Spaart wel geldquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:27 schreef .ZilveR. het volgende:
Wat een saaie dag, ik ben nog niet buiten de deur geweest
Weet ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:45 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Jonge, zo erg is het nou ook weer niet met me
welke vrouw niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:53 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Mjah, ik heb idd wel een gat in mn hand, een kleintje maar
flauwquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
friekin_, want die heeft een hand in haar gat.
ruilen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:14 schreef .ZilveR. het volgende:
Nee dankje
Ik hou het bij mijn Fiësta
In een Zjiguli kun je al met 5 slapen. Laat staan in de stationcar versie.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
achterbank plat en er past een 2persoons matras in, ideaal
Dit is geen Zjiguli he? De 111 is de opvolger van de Sputnikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:45 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
In een Zjiguli kun je al met 5 slapen. Laat staan in de stationcar versie.
Ik had nog niet gekliktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dit is geen Zjiguli he? De 111 is de opvolger van de Sputnik
Die is ook erg gaafquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:55 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik had nog niet geklikt, was van de gewone variant uitgegaan.
Hoeveel?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Iemand auto kopuh?
[TK] gare Lada stationwagon
dat bedrag is onzin joh, is gewoon teab, maar dat mag niet op fokquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoeveel?
Ik blijf wel bij mijn betrouwbare golfje.
Wat dacht je van het oude model Volga stationcar? De nieuwe is spuuglelijk (een vriend van me heeft de gewone, ook nog in bruinquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die is ook erg gaafMaar Fiat design
Dan zou ik liever de FSO versie van de Fiat licentie kopen, heb je echt wat aparts
De 111 is een eigen Lada ontwerp
GAZquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:22 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Wat dacht je van het oude model Volga stationcar? De nieuwe is spuuglelijk (een vriend van me heeft de gewone, ook nog in bruin)
wat stond er op het menu?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:56 schreef Tassiepassie het volgende:
Uren in de keuken gestaan en toen kon ik geen eten meer zien en heb zelf bijna niks aangeraaktterwijl de rest allemaal zat te schransen
oelalala zelf de kip gemarineerd?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:10 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
surinaamse roti met kouseband en massala kip
Alles zelf gemaakt jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:11 schreef solaire het volgende:
[..]
oelalala zelf de kip gemarineerd?
aahh met liefde bereid!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:13 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Alles zelf gemaakt jazelfs de roti pannekoekjes gebakken
![]()
Ben niet van de kant en klaar meuk en koken is een grote hobby
Wat hij zegtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:19 schreef nattermann het volgende:
Klinkt lekker, hoewel ik nog nooit roti heb gehad
Is flink gekruidquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:19 schreef nattermann het volgende:
Lekkerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Is flink gekruid![]()
Zijn een soort kerrie aardappeltjes in een saus, gemarineerde kip en dan kouseband (soort lange dunne sperziebonen) heel erg pittig gesmoord en dat eet je dan samen met een soort pannenkoekje van bloem/meel
Roti is echt heerlijk, kan het je aanradenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:19 schreef nattermann het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:26 schreef nattermann het volgende:
[..]
LekkerOp de eerste niet-mini-limburg-meet kook jij
?
tete de veaux ieeeuuuuuuuuquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
er hebben al een paar mensen uit dit topic bij me gegeten en mijn keuken is erg klein dus voor een hele grote groep is roti echt niet te doen
dan zou het al hete kip of tete de veaux ofzo worden met rijst en/of stokbrood.
iig iets wat in 1 giga pan kan vanwege het plaatsgebrek
die zijn juist het simpelstequote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Roti is echt heerlijk, kan het je aanradenEn onze rotiboer in Zwolle doet er ook nog aardappeltjes door, heerlijk
wel tof Tas dat je het helemaal zelf gemaakt hebt! Zijn die rotipannenkoekjes nou moeilijk te maken?
ja daaaggg dat is dus niet tete de veaux he mademoisellequote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:37 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
is gewoon fricandeau in een gekruide rode saus
die franse meuk lust ik niet, ik heb dit recept eens op een bruiloft gegeten en die noemde dat zo dus heb ik t zo maar blijven noemen nadat ik het recept ontfutseld heb en er mijn eigen draai aan gegeven hebquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:37 schreef solaire het volgende:
[..]
ja daaaggg dat is dus niet tete de veaux he mademoiselle
Prima. Wij eten Tete de Veaux, en solaire krijgt vlees in saus a la Tassie. Opgelost.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:40 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
die franse meuk lust ik niet, ik heb dit recept eens op een bruiloft gegeten en die noemde dat zo dus heb ik t zo maar blijven noemen nadat ik het recept ontfutseld heb en er mijn eigen draai aan gegeven heb![]()
Ik ga nu lekker bankhangen
edit: nou dan is het gewoon vlees in saus a la Tassie![]()
klinkt beter, maarja dat kon ook niet anders. wanstaltig slecht eten kan je nachtmerries bezorgen tenslotte ik kan me nog herinneren dat ik in het jaar van de MKZ uitbraak naar londen ging met mijn ouders en dat ik toen zei dan krijg ik iig geen koeientong te eten. een keer raden wat ik op mijn bord kreeg. ohhh nog steeds een trauma vanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:40 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
die franse meuk lust ik niet, ik heb dit recept eens op een bruiloft gegeten en die noemde dat zo dus heb ik t zo maar blijven noemen nadat ik het recept ontfutseld heb en er mijn eigen draai aan gegeven heb![]()
Ik ga nu lekker bankhangen
edit: nou dan is het gewoon vlees in saus a la Tassie![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Prima. Wij eten Tete de Veaux, en solaire krijgt vlees in saus a la Tassie. Opgelost.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Prima. Wij eten Tete de Veaux, en solaire krijgt vlees in saus a la Tassie. Opgelost.
misschien moet je tassie eens lief vragen of er nog wat over isquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:25 schreef Zak het volgende:
Zo werkdag zit er weer bijna op! Zometeen vanuit Eindhoven weer onze mooie provincie inrijden. Weer een mooi dagje met dik 13 uur facturabel.
Weet wel dat er bij mij weer niks van koken terecht gaat komen. Word dadelijk weer met een klant langs de weg iets eten.
Lekker hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:35 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
die zijn juist het simpelstegewoon wat zelfrijzend bakmeel,water,bakpoeder,beetje zouten snufje gemalen korianderpoeder mengen tot een plakkerig deeg en dat ff laten staan en daarna bolletjes draaien en met deegroller platte pannekoeken maken en ff om en om in een droge! hete koekepan bakken
![]()
Ik maak ook aardappels maar ik maak alles apart en leg het pas op het bord bij elkaar, dan proef je de verschillende smaken beter
Ik heb het idee dat ik het meteen zou laten mislukkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef huize het volgende:
Heb het idee dat ieder huishouden een iets ander recept voor tete de veaux heeft. Hier word die gemaakt volgens moeders recept met gehaktballetjes en gebonden met een blanke roux en het vocht waarin de balletjes gekookt zijn.
Mjah er zijn zoveel verschillende soorten,maar ik maak het liefst de surinaamse versiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker hoorBij mijn rotiboer zit er ook een soort laagje gekruid gehakt tussen ofzo, maar dat hoeft dus niet eens
Misschien toch eens zelf maken dan
quote:
ben jij een prinsesje? wat schattigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:01 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
![]()
Ik ben net de kampeerkeuken in orde aan het maken. De volgende week koken voor 8 hongerige fietsers.
Als ik niet oppas ben ik bij zo'n tocht spoorzoeker, mecanicien, kok, inkoper en algeheel leidinggevende. Een aantal taken heb ik nu al kunnen uitbesteden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:10 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ben jij een prinsesje? wat schattig
duizendpoot!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:18 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Als ik niet oppas ben ik bij zo'n tocht spoorzoeker, mecanicien, kok, inkoper en algeheel leidinggevende. Een aantal taken heb ik nu al kunnen uitbesteden.
Jij was toch mod, niet dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, ff mn PM box opgeschoond, was voor 559% volletterlijk een paar duizend berichten weggehaald... had nog twee accounts gekoppeld ook, dus van 2 accounts de pm box helemaal leeg nu
jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij was toch mod, niet dan?
Nee die was per direct afgeslotenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja
heb jij nog wel je mod pm box dan?
ja, 4 jaar PTA, daarna nog een paar maanden ELF. in de jaen ervoor ook telkenes een paar maanden ELF en ook nog een jaartej STA gedaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee die was per direct afgeslotenNu alweer bijna een jaar geleden
Tijd vliegt.
Hoelang ben jij mod geweest dan, lang toch? PTA ?!
Geen zin meer?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, 4 jaar PTA, daarna nog een paar maanden ELF. in de jaen ervoor ook telkenes een paar maanden ELF en ook nog een jaartej STA gedaan![]()
mijn mod PM box is zonet pas weggehaaldvandaar de opschoning
Klotevolk overalquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:05 schreef Zak het volgende:
Zo gelukkig was ik laat thuis. Heb een abonnement op het parkeerden van de geerflat in Heerlen.
De hele straat staat nu vol met brandweerauto's. Blijkbaar een stapel oud papier voor de flat aangestoken. Flinke schade.
Mijn vriendin dacht gisteren dat er een afgefikte brievenbus langs de weg lag. Bleek het een flitspaal te zijn, zo'n 3pootquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klotevolk overal
Hier afgelopen weekend complete TNT brievenbus opengebroken met een verkeersbord..... Alle post overal op de grond.
Kutjeugd met hun geintjes als ze gezopen hebben op zaterdag. Puur groepskudde gedrag van wat lomp boeren VMBO volk
Was de snappert kapot van je vriendin?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:13 schreef nattermann het volgende:
[..]
Mijn vriendin dacht gisteren dat er een afgefikte brievenbus langs de weg lag. Bleek het een flitspaal te zijn, zo'n 3poot![]()
!
Goede reden om te stoppen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen zin, geen motivatie, te druk met mn eigen site
of ze willen blauw blijven voor de crewfuckersquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goede reden om te stoppen.
Zouden er meer moeten doen die eigenlijk geen zin erin hebben maar zo geilen op hun kleurtje
Trusten allen.
Klotegeintjes zijn datquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:05 schreef Zak het volgende:
Zo gelukkig was ik laat thuis. Heb een abonnement op het parkeerden van de geerflat in Heerlen.
De hele straat staat nu vol met brandweerauto's. Blijkbaar een stapel oud papier voor de flat aangestoken. Flinke schade.
gewoon zelf makenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Even hoi zeggen tegen mijn mede-Limburgers (en Limburg-fans).
Zo jammer dat je in Limburg geen roti kunt krijgen hè.
amuseer je meid. hyperkippiequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:51 schreef sproetjes het volgende:
goeiemorge tas
w00t SOLARRR
mensen fijn weekend!tot maandag!
jij ook veel plezierquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:14 schreef Tism het volgende:
Zo, ff wakker worden, alles dat nog recht staat even scheef zetten op het Solar2010 festivalterrein, en het feest kan beginnen!..
Amuseer je.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:51 schreef sproetjes het volgende:
goeiemorge tas
w00t SOLARRR
mensen fijn weekend!tot maandag!
En jij inderdaad ook veel plezier.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:14 schreef Tism het volgende:
Zo, ff wakker worden, alles dat nog recht staat even scheef zetten op het Solar2010 festivalterrein, en het feest kan beginnen!..
Wat zij zegt.quote:
Je kunt hem zelf gewoon aanpassen hoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:15 schreef Hydrogeny het volgende:
Update voor OP?: 1.122.990 inwoners (30 november 2009)
Aanpassen naar? 1.122.701 (04 juni 2010)
Verhouding van: 556.598 mannen en 566.103 vrouwen.
(Bron:http://statline.cbs.nl/St(...)2&HDR=T&STB=G2,G1,G3 )
Ok, toch maar wikiaccountje aangemaakt dan...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt hem zelf gewoon aanpassen hoor.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:01 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Ok, toch maar wikiaccountje aangemaakt dan...
Valt best mee, je hoeft niet eens je e-mail te openen om te bevestigenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:23 schreef solaire het volgende:
hmm dan zal ik ook maar opletten dat ik geen topics sluit, een wiki account aanmaken daar kijk ik wel tegenop zeg
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:31 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Valt best mee, je hoeft niet eens je e-mail te openen om te bevestigenMocht het toch zwaar zijn dan kun je het hele weekend uitrusten.
lekker, patat!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lekker, patat!zout op!?!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:50 schreef Tassiepassie het volgende:
ik ben echt zo moe al de hele dag en toch mezelf maar bij mekaar geraapt en veel gedaan,maar ik blijf slap en moe en ook veel duizelig![]()
Toch maar weer eens bloeddruk laten meten
Fanatiekelingquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:47 schreef Ivo1986 het volgende:
Morgenvroeg werken, erna snel douche en naar Heerlen, wil kijken voor lenzen. en dan om half 4 aantreden bij FC Hoensbroek om 3x 2x 25 minuten te voetballen. Ben al kapot als ik er aan denk
en dan zondag weer om 11 uur trainen
Oahquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Tis ook nog op kunstgras
![]()
![]()
Zal mijn benen dan weer vol schaafwonden hebben zitten
Ja ook, meer een combinatie, verschilt niet zo veelquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Schaafwonden? Brandwonden zul je bedoelen.
Allebei pijnlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Schaafwonden? Brandwonden zul je bedoelen.
Et doet pijn en das een feitquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is maar een schaafwondbrandwond
TLK, hoe was het in de UK?quote:
London was echt vet.. ik wil er wonenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:24 schreef nattermann het volgende:
[..]
TLK, hoe was het in de UK?
Mini
Lekker geweest uiteten netNeubourg op de tap
[ afbeelding ]
Ja waar blijven die verhalen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:00 schreef the_legend_killer het volgende:
U heeft 45 nieuwe e-mail berichten![]()
1 moment en dan vertel ik u over mijn geweldige reis. Ik mis London nu al.
Ow jaquote:
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ow jaik heb zoveel gezien en mensen leren kennen. Gewoon je moet het met je eigen ogen zien !
Morgen show ik pics met verhaaltje erbijIk wil er nogmaals heen
Dat had ik in New Yorkquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Klinkt goed.Londen is tof.
Toen ik er rondliep had ik ook dat gevoel van "hier wil ik wonen".
Ja man vooral 's nachts is het er geweldig. Komt goed uit want ik hou van het nachtlevenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Klinkt goed.Londen is tof.
Toen ik er rondliep had ik ook dat gevoel van "hier wil ik wonen".
Dat blijft ook een geweldige plek ja.quote:
Oh, dat heb ik nog niet eens meegemaakt. De laatste keer dat ik er was, was mijn oma mee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja man vooral 's nachts is het er geweldig. Komt goed uit want ik hou van het nachtleven
London in de avond met al die lichten is gewoon een kunstwerkquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat blijft ook een geweldige plek ja.Hoewel ik daar af en toe een weekendje ook al prima vind. Anders gaat de magie er misschien te snel vanaf.
[..]
Oh, dat heb ik nog niet eens meegemaakt. De laatste keer dat ik er was, was mijn oma mee.
Tja, dan zit er niks anders op, dan moet ik er gewoon nog eens naartoe.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
London in de avond met al die lichten is gewoon een kunstwerk
Was druk toenstraks in Roermond ! Hoeveel mensen zo ongeveer ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:17 schreef nattermann het volgende:
Solar is duidelijk te volgen vanaf hier!
Geen idee hoe druk het is op Solar. Woon midden in het centrum v/d stad, en kan het prima volgen (vanaf de WCquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Was druk toenstraks in Roermond ! Hoeveel mensen zo ongeveer ?
camden town ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja man vooral 's nachts is het er geweldig. Komt goed uit want ik hou van het nachtleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |