Die is ook erg gaafquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:55 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik had nog niet geklikt, was van de gewone variant uitgegaan.
Hoeveel?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Iemand auto kopuh?
[TK] gare Lada stationwagon
dat bedrag is onzin joh, is gewoon teab, maar dat mag niet op fokquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoeveel?
Ik blijf wel bij mijn betrouwbare golfje.
Wat dacht je van het oude model Volga stationcar? De nieuwe is spuuglelijk (een vriend van me heeft de gewone, ook nog in bruinquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die is ook erg gaafMaar Fiat design
Dan zou ik liever de FSO versie van de Fiat licentie kopen, heb je echt wat aparts
De 111 is een eigen Lada ontwerp
GAZquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:22 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Wat dacht je van het oude model Volga stationcar? De nieuwe is spuuglelijk (een vriend van me heeft de gewone, ook nog in bruin)
wat stond er op het menu?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:56 schreef Tassiepassie het volgende:
Uren in de keuken gestaan en toen kon ik geen eten meer zien en heb zelf bijna niks aangeraaktterwijl de rest allemaal zat te schransen
oelalala zelf de kip gemarineerd?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:10 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
surinaamse roti met kouseband en massala kip
Alles zelf gemaakt jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:11 schreef solaire het volgende:
[..]
oelalala zelf de kip gemarineerd?
aahh met liefde bereid!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:13 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Alles zelf gemaakt jazelfs de roti pannekoekjes gebakken
![]()
Ben niet van de kant en klaar meuk en koken is een grote hobby
Wat hij zegtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:19 schreef nattermann het volgende:
Klinkt lekker, hoewel ik nog nooit roti heb gehad
Is flink gekruidquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:19 schreef nattermann het volgende:
Lekkerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Is flink gekruid![]()
Zijn een soort kerrie aardappeltjes in een saus, gemarineerde kip en dan kouseband (soort lange dunne sperziebonen) heel erg pittig gesmoord en dat eet je dan samen met een soort pannenkoekje van bloem/meel
Roti is echt heerlijk, kan het je aanradenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:19 schreef nattermann het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:26 schreef nattermann het volgende:
[..]
LekkerOp de eerste niet-mini-limburg-meet kook jij
?
tete de veaux ieeeuuuuuuuuquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
er hebben al een paar mensen uit dit topic bij me gegeten en mijn keuken is erg klein dus voor een hele grote groep is roti echt niet te doen
dan zou het al hete kip of tete de veaux ofzo worden met rijst en/of stokbrood.
iig iets wat in 1 giga pan kan vanwege het plaatsgebrek
die zijn juist het simpelstequote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Roti is echt heerlijk, kan het je aanradenEn onze rotiboer in Zwolle doet er ook nog aardappeltjes door, heerlijk
wel tof Tas dat je het helemaal zelf gemaakt hebt! Zijn die rotipannenkoekjes nou moeilijk te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |