Haha, waarschijnlijk nooitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wanneer ga ik je achterwerk checken?
heb al lang een tijdelijke vervanger geregeld..?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BalenKun je niet alsnog een vervangend autootje krijgen nu je je rijbewijs weer hebt?
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De vorige die dat zei heb ik een half jaar mee samengewoond
veel fietstochten maken?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:59 schreef ultra_ivo het volgende:
Vanaf dit weekend 2 weken kamperen in Zuid-Frankrijk. Deels wild, deels geïmproviseerd (1 week naast een platenstudio met een man of 100-150).
De eerste week met de beginners van de club op stap. Meer als instructeur dusquote:
kllinkt goed! lijkt mij ook nog altijd leuk om een keertje te doen weekje fietsen in zuid frankrijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:14 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
De eerste week met de beginners van de club op stap. Meer als instructeur dus. De tweede week als fotograaf van dienst tijdens een Esperanto-festival.
Tofquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb al lang een tijdelijke vervanger geregeld..?
[ afbeelding ]
Vlug, comfortabel, zuinig, betrouwbaar en belastingvrij, altijd binnen gestaan, van een oud mannetje (oom van me om precies te zijn )
En een ghettoblaster op de birijderstoel want geen autoradio
Veel plezier!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:59 schreef ultra_ivo het volgende:
Vanaf dit weekend 2 weken kamperen in Zuid-Frankrijk. Deels wild, deels geïmproviseerd (1 week naast een platenstudio met een man of 100-150).
Dan ga je toch nog even lekker naar buitenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:27 schreef .ZilveR. het volgende:
Wat een saaie dag, ik ben nog niet buiten de deur geweest
Ik ben ook om 16.00 klaar met werken. Ik kan je tot 16.30 wel even gezelschap komen houden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:41 schreef sproetjes het volgende:
aaah ik word nu echt weer even gekvriend van me die mee gaat boodschappen doen is klaar met werken om 16.00 dus rond 16.30 boodschappen doen... word gek van mezelf
ik ben echt niet leuk nuquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben ook om 16.00 klaar met werken. Ik kan je tot 16.30 wel even gezelschap komen houden.
Geeft niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:45 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik ben echt niet leuk nuhelemaal kriebelig en ik kan niet stilzitten
Nouja niet buiten, heb met de hondjes gewandeld. Maar niks 'leuks' gedaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dan ga je toch nog even lekker naar buiten
Dat gevoel ken ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:45 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik ben echt niet leuk nuhelemaal kriebelig en ik kan niet stilzitten
CD's voor lesgeven? Of wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:50 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik ben nu maar muziek aan t draaien van de cd's die ik heb gemaakt
Ik denk de foute CD's voor Solarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
CD's voor lesgeven? Of wat moet ik me daar bij voorstellen?
wat zilver zegtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
CD's voor lesgeven? Of wat moet ik me daar bij voorstellen?
Spinning.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:55 schreef sproetjes het volgende:
[..]
wat zilver zegt
lesgeef cd's begeef ik me niet aanbehalve spinning maar dat geef ik nu even niet
ik zou het jezelf niet aandoenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Spinning.
Je hebt nog 4 minuten bedenktijd of ik kan komen.
Rond deze tijd van het jaar altijd warm tot heel warm (behalve wanneer je echt de Pyreneen ingaat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Veel plezier!Is het daar nu heel warm, of valt het nog mee?
Haha. Dan ga ik maar naar huis nu. Fijne avond.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:58 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik zou het jezelf niet aandoen
jij ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Haha. Dan ga ik maar naar huis nu. Fijne avond.
mens, ga aarden of zoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:18 schreef sproetjes het volgende:
aaah ze komen pas om 17.00nog langer wiebelen op mn bureau stoel
Spaart wel geldquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:27 schreef .ZilveR. het volgende:
Wat een saaie dag, ik ben nog niet buiten de deur geweest
Weet ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:45 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Jonge, zo erg is het nou ook weer niet met me
welke vrouw niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:53 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Mjah, ik heb idd wel een gat in mn hand, een kleintje maar
flauwquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
friekin_, want die heeft een hand in haar gat.
ruilen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:14 schreef .ZilveR. het volgende:
Nee dankje
Ik hou het bij mijn Fiësta
In een Zjiguli kun je al met 5 slapen. Laat staan in de stationcar versie.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
achterbank plat en er past een 2persoons matras in, ideaal
Dit is geen Zjiguli he? De 111 is de opvolger van de Sputnikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:45 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
In een Zjiguli kun je al met 5 slapen. Laat staan in de stationcar versie.
Ik had nog niet gekliktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dit is geen Zjiguli he? De 111 is de opvolger van de Sputnik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |