ja daaaggg dat is dus niet tete de veaux he mademoisellequote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:37 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
is gewoon fricandeau in een gekruide rode saus
die franse meuk lust ik niet, ik heb dit recept eens op een bruiloft gegeten en die noemde dat zo dus heb ik t zo maar blijven noemen nadat ik het recept ontfutseld heb en er mijn eigen draai aan gegeven hebquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:37 schreef solaire het volgende:
[..]
ja daaaggg dat is dus niet tete de veaux he mademoiselle
Prima. Wij eten Tete de Veaux, en solaire krijgt vlees in saus a la Tassie. Opgelost.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:40 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
die franse meuk lust ik niet, ik heb dit recept eens op een bruiloft gegeten en die noemde dat zo dus heb ik t zo maar blijven noemen nadat ik het recept ontfutseld heb en er mijn eigen draai aan gegeven heb![]()
Ik ga nu lekker bankhangen
edit: nou dan is het gewoon vlees in saus a la Tassie![]()
klinkt beter, maarja dat kon ook niet anders. wanstaltig slecht eten kan je nachtmerries bezorgen tenslotte ik kan me nog herinneren dat ik in het jaar van de MKZ uitbraak naar londen ging met mijn ouders en dat ik toen zei dan krijg ik iig geen koeientong te eten. een keer raden wat ik op mijn bord kreeg. ohhh nog steeds een trauma vanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:40 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
die franse meuk lust ik niet, ik heb dit recept eens op een bruiloft gegeten en die noemde dat zo dus heb ik t zo maar blijven noemen nadat ik het recept ontfutseld heb en er mijn eigen draai aan gegeven heb![]()
Ik ga nu lekker bankhangen
edit: nou dan is het gewoon vlees in saus a la Tassie![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Prima. Wij eten Tete de Veaux, en solaire krijgt vlees in saus a la Tassie. Opgelost.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Prima. Wij eten Tete de Veaux, en solaire krijgt vlees in saus a la Tassie. Opgelost.
misschien moet je tassie eens lief vragen of er nog wat over isquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:25 schreef Zak het volgende:
Zo werkdag zit er weer bijna op! Zometeen vanuit Eindhoven weer onze mooie provincie inrijden. Weer een mooi dagje met dik 13 uur facturabel.
Weet wel dat er bij mij weer niks van koken terecht gaat komen. Word dadelijk weer met een klant langs de weg iets eten.
Lekker hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:35 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
die zijn juist het simpelstegewoon wat zelfrijzend bakmeel,water,bakpoeder,beetje zouten snufje gemalen korianderpoeder mengen tot een plakkerig deeg en dat ff laten staan en daarna bolletjes draaien en met deegroller platte pannekoeken maken en ff om en om in een droge! hete koekepan bakken
![]()
Ik maak ook aardappels maar ik maak alles apart en leg het pas op het bord bij elkaar, dan proef je de verschillende smaken beter
Ik heb het idee dat ik het meteen zou laten mislukkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef huize het volgende:
Heb het idee dat ieder huishouden een iets ander recept voor tete de veaux heeft. Hier word die gemaakt volgens moeders recept met gehaktballetjes en gebonden met een blanke roux en het vocht waarin de balletjes gekookt zijn.
Mjah er zijn zoveel verschillende soorten,maar ik maak het liefst de surinaamse versiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker hoorBij mijn rotiboer zit er ook een soort laagje gekruid gehakt tussen ofzo, maar dat hoeft dus niet eens
Misschien toch eens zelf maken dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |